kedd, július 16, 2013

Fesztiválra fel!


Hát...először valami egyszerű de nagyszerűt akartam, esetleg 1 körmön azték mintával, erre...:D
Hogy kibírja a 4 nap duhajkodást kentem rá fényzselét, úgyhogy remélhetőleg végig fogom vele vészelni az egész fesztivált. Olyan jó lesz kicsit kikapcsolódni, koncerteken tombolni, már féligmeddig be is pakoltam, hát nem kevés cuccom lesz, de sebaj. Inkább cipekedjek mint itthon hagyjak valamit ami később fontos lenne. Ez a mottóm :D

Ezen a fönti képen mutatom, hogy milyen lakkot ne vegyetek :D Ugyanis szörnyű a fedése. Csíkozódik, 3 rétegben elmegy, de igazából kéne neki egy negyedik is. De hát meg kellett tapasztalnom saját szememmel is, ezért megvettem. Pedig annyira jó színe van, és ha épp van időm kivárni akkor biztos fogom még használni, de akkor is morcos vagyok miatta.



Ahogy ígértem időzítek nektek 2 bejegyzést is a hétre, remélem a technika nem fogja megmakacsolni magát és ki is kerülnek időben. Az egyik HAUL-os, a másik DIY-os lesz.
Na én elmentem pakolászni, holnap pedig irány Debrecen és a Campus Feszt! :D
És ezúton is szeretném megköszönni a díjat, amit kaptam a Lakk Matt blogtól, majd visszatértem után válaszolok is a kérdésekre és tovább is adom :)

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! Ki is bírta szerencsére a fesztiváli nyüzsgést, nem adta meg magát :)

      Törlés
  2. sziaa:) díjat kaptál tőlünk:)
    http://zsanibia.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptunk.html?showComment=1374090329690#c277058233033114057

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, szuper fesztiválos körmök! :)

    VálaszTörlés