szerda, július 10, 2013

Mermaid In The Bottle



Első olyan franken lakkom ami szemhéjpúder felhasználásával készült. :) A "Mermaid In The Bottle" nevet kapta. Már egy testvért is kotyvasztottam mellé, aminek a "Unicorn Tears" fantázianevet adtam és fejben már megvan a "Unicorn Blood" elnevezésű is :D Nemrég szelektáltam a lakkokat, amik már nagyon szilárd halmazállapotúak azokat félretettem, hogy majd acetonnal kimosom és franken lakkok kerülnek beléjük. 




Azt hittem majd kicsit sötétebb lesz, mert a szemhéjpúder/glitter massza sötétebbnek tűnt. Továbbá attól féltem, hogy majd csomós lesz, de tökéletesen feloldódtak a pigmentek. Iszonyat gyorsan száradt, nem tudom miért, de ilyet még nem volt, pláne nem glitteres körömlakknál (a Unicorn Tears-nél is ezt tapasztaltam, pedig abban más alaplakk volt). Eleve a kékes színű erősítő lakk ami alapból benne volt az se volt túl folyékony, ehhez öntöttem még fedőlakkot, amitől normális körömlakk állaga lett. 2 rétegben tökéletesen fed.



6 megjegyzés:

  1. Egy igazi gyönyörűséget kutyultál. :D és a neve is nagyon tetszik :) *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki lett! És a neve is nagyon találó. =)

    VálaszTörlés
  3. De szép lett! Én még megnéznék egy olyan változatot is, mikor azokat a glittereket töményen belenyomod egy átlátszó/világosabb lakkba! :)

    VálaszTörlés