vasárnap, július 28, 2013

Népi neon :)


Ezt a manikűrt már egy ideje meg akartam csinálni. Az alap ötletet a BPS neon szegecseiről készült promo képek adták, viszont mindenképp sötét alapon szerettem volna megvalósítani. Először feketére gondoltam, de ahhoz most nagyon nem volt kedvem, ezért elkezdtem turkálni a lakkjaim között és mire bukkantam? A rég nem használt, de annál inkább kedves Avonos matt lakkra. Ősszel imádom ezt a színt, gyönyörű cement szürke.


Na el is kezdtem a pöttyözést, először megcsináltam a fehér alapot, mert nem biztos, hogy a színes lakkok jól szuperáltak volna a sötét alapon. Ez után jöttek a neonos színek (amik a képeken szokás szerint nem olyannak látszanak mint amilyenek :D de elhihetitek, nagyon vibrálnak a szürkén). Először át akartam kenni színtelen fedőlakkal, de ezt a csodás matt szürkét nem volt szívem fényessé tenni, ezért harmadjára is pontozót ragadtam, és nekiestem a Moyrás matt fedőlakkal a színes pöttyöknek.
Az összhatás nagymamám népi mintás terítőit idézi :)


Nekem nagyon tetszik, a sötét alap ellenére igazi nyári köröm, biztos, hogy fogok még ilyet készíteni más mintákkal, fekete alapra is. Nektek hogy tetszik?

Egyébként  már nagyon be vagyok sózva, ugyanis jelentkeztem a Manikűrvadászra és már nagyon kíváncsi vagyok kinek a manikűrjeire kell vadásznom :D illetve az enyéimre ki fog.

2 megjegyzés: