vasárnap, november 17, 2013

I Need Inspiration #16

OPI gyönyörűség <3

Vagy legalábbis nem túl jó ez a nap, tanulás van ezerrel, illetve kéne, hogy legyen :S De annyira nem áll rá az agyam :/

Mozis, popcornos körmök :D

Egyre jobban közeledünk a tél felé, egyre jobban zizi van odakint, úgyhogy tessék kiélvezni az ősz utolsó napjait! Egyébként ellehetett ezzel a levéllel egy darabig a készítője.

Csilli-villi csukló csoda *-*

Nem éppen én vagyok (legalábbis a cipő tuti nem), de attól még tetszik az összeállítás. Nagyon is!

Egyszerűen tetszik és kész *-*

Minden rendben van ezzel a szettel. Illetve a haja az nem tetszik :D ezt leszámítva tényleg nagyon oké az egész úgy ahogy van.

Fekete-fehér is, virágos is. Imádom.

:D Utoljára kb. 8 évesen volt hasonló mamuszom, de esküszöm egy ilyenben még most is elrohangálnék otthon :D :D

3 megjegyzés:

  1. Húú ezek az inspirációkk :D csodaszép :) Opi ohh szerelmes lettem újra :)

    VálaszTörlés
  2. a popcornos körmöt már meg akartam csinálni, csak még nem volt rá időm. :D

    VálaszTörlés
  3. Szép képek :) nekem amúgy van egy kb. ekkora pihe-puhe hófehér-szürkés mamuszom, csak karmai nincsenek :P

    VálaszTörlés