vasárnap, december 22, 2013

Nail Club | Szülinap


A Nail Club 2. szülinapját ünnepli, ezért a mai bejegyzés kicsit rendhagyó lesz. Nem volt megszabva téma, hanem mindenkinek a fantáziájára volt bízva mit készít, a lényeg csak az volt, hogy szülinapi, csilli-villi legyen.
Úgy érzem egy kicsit visszafogtam magam, csak két körmömön van csillám, de szerintem így is elég szülinapos hangulatú lett. A többi körmömhöz a Nail Club logója volt az inspiráció.
Be kell valljam kicsit furi volt ez a kör, hiszem mindössze a 3. Nail Clubos bejegyzésemet készítem, így nem igazán érzem helyénvalónak, hogy én is részt veszek a szülinapi zsúron, el is gondolkodtam rajta, hogy ezt a kört kihagyom, de végül összeszedtem magam és csak belevágtam :)



A kis ujjamon fehér lakkba szórtam multicolor glittert, a mutató ujjamon szintén fehér alapba nyomkodtam nagy hexagon glittert, a többi körmömön pedig acetonnal kicsit felhígított lakkokkal pontoztam fel a pöttyöket, így nem lett olyan harsány a színük, illetve a szélük is enyhén elmosódott.



Felhasznált lakkok:
Moyra 03, Aden 64, Aden 60, Aden 48, NYC 294 Lexington Yellow, Orly Coachelly Dweller, Lovely Color Mania 203

Még nincs vége a bejegyzésnek, ugyanis az is "feladat" volt, hogy bemutassuk azt a kis zugot, helyet ahol készítjük a manikűröket, írjuk a bejegyzéseket. Én egész egyszerűen a számítógép asztalnál dolgozom, ahová egyébként csak lakkozás céljából járok :D Nem szeretek íróasztalnál tanulni, netezni, ezeket általában fekvő pozícióban szoktam űzni, az ágyamon :D Amikor készítem a manit általában filmet, sorozatot nézek közben, ilyenkor a laptopomat vagy a kihúzható billentyűzet tartó lapra teszem, vagy pedig egyel feljebb, az asztali gép monitorja elé. Az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy ez az asztal nem így szokott kinézni :D Minden négyzetcentijét lakkok és egyéb körmös cuccok foglalják el, ebben a rendetlenségben csak én vagyok képes megtalálni a keresett dolgot. A kedvetekért rendet pakoltam és csak azokat hagytam kint amikkel a jelenlegi manit készítettem.



Boldog Szülinapot a Nail Clubnak! :)


9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis zugod van, és a manikűr is tetszik :-)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű lett a manikűr :) és teljesen mindegy mióta csinálod, már te is nail club tag vagy :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  3. szuper a kis zúgod.:)
    ez a pontozós mani már nálam is tervben van:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  5. úgylátom mindenki Isana lakklemosót használ. :D

    VálaszTörlés
  6. djkaty: Köszike :)
    Roni: tudom, tudom, de akkor is furi volt :D
    Mdollas Nails: Köszi, kíváncsi leszek rá a tiéd hogy fog sikerülni :)
    fairyland: Köszönöm!
    Manna: :D Hát ha egyszer verhetetlen...
    Moon Angel: Köszi! :)
    Timi: Kösziiii

    VálaszTörlés
  7. Szuper a gépes zug, és nagyon szép lett a mani! :)

    VálaszTörlés