kedd, április 22, 2014

Lakkteszt | Moyra 99


Lila ombre mani volt a cél, mert megkívántam, aztán lakkteszt lett belőle. Ugyanis menet közben ráakadtam egy régi kedvencre, a Moyra 99-es irizáló csodájára és mind a 10 körmömre felkentem. Azt mindig is tudtam, hogy feketén és lilán csodásan mutat, de kíváncsi voltam mit tud más színű lakkokon is ezért azokon is kipróbáltam. Ők sajnos csak margarétás változatban tündökölnek, de a következtetés így is levonható: ez a lakk MINDEN színen jól mutat. Legjobban a mentán és a görögdinnye piroson szerettem (a lilán kívül természetesen).
Figyelem! S-O-K kép következik! :)



A lakkról azt tudni kell, hogy halványkék alapban úszkálnak az apró rózsaszín pelyhek, amik fénytől és alapszíntől függően arany, bronz és kék fénnyel csillannak. Az üvegben néha látni lehet egy kis zöldet is, de ezt sajnos a körmökön egyáltalán nem lehet felfedezni.
Egy réteget kentem a lilák tetejére, ennyi bőven elég is. A szokásos Moyra sebességgel szárad, ami egy közepes gyorsaságot jelent.
Sajnos így utólag látom, hogy a hüvelyk ujjam minden képről lemaradt :D :D (nesze neked lakkteszt :S) Az egyébként fehér színt kapott, és azon lehet a leginkább látni (lehetne...:/) a kék alapszínt, ugyanis konkrétan világos kékre festi az egészet. Ami nem feltétlenül jó, mert egy kicsit azért csíkoz a lakk, legalábbis fehéren látszik, a többi színes lakkon már elveszik a kék alapszín, azokon semmiféle csíkozás nem látható.
Nagyon szeretem ezt a körömlakkot, a kezdőképen látszik is, hogy már jócskán fogyott belőle, ezt használtam az abalon kagylóhéj mani tetejére is. Az ilyen ombre manikűröket pedig nagyon jól összefogja, és már bátrabban fogom használni nem csak lila illetve fekete lakkok fölé is.









Hogy tetszik?
Szeretitek az ilyen multifunkciós lakkokat?

13 megjegyzés:

  1. Azon a barnás/vöröses színen mennyire csodás! :)

    VálaszTörlés
  2. A lilásokon meseszép és a szürkésen is nagyon-nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  3. Annyiszor visszaraktam már a polcra, hogy úgysem használnám ki. :D Pedig milyen szép. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagy kedvencem, eszméletlen, mit tud művelni más lakkokon. Mentára soha nem kentem volna fel, erre tessék, még azon is jól mutat :-)

    VálaszTörlés
  5. Kicsit a Max Factor Fantasy firere emlekeztet,az is egy csodas lakk csak kar,hogy annyira pici az uvege:(

    VálaszTörlés
  6. Á, az a közelébe sem ér ennek, legalábbis nálam sokkal nagyobb tűzijátékot csapott ugyanazon a lakkon a Moyra :-)

    VálaszTörlés
  7. Bevallom az első kép alapján egyből azt hittem, hogy ez nem fog tetszeni, aztán megláttam felkenve és paff :D nagyon jól néz ki mindenféle színen :)

    VálaszTörlés
  8. Panni: Az egyébként fekete ^^ De tényleg nagyon szép :)
    pampuska: Bizony, talán a lilán a legszebb, bár tény, hogy a sötétebb színeken jobban látszik, szebb hatást lehet vele elérni.
    Thimmyke: Hát az igazat megvallva én sem sokat használom mostanában, mert nailart-ra nem igazán akarom rákenni, sima lakkos körmöm meg nem nagyon van mostanában, de már megvan pár éve a lakk és még most is ugyanolyan híg mint amikor megvettem, nem sűrűsödött be.
    You You: Ugye? Szerintem is :)
    Mdollas Nails: Feketén parádézik a legjobban. Na meg sötétkéken/zöldön/lilán. Tulajdonképpen bármilyen krém lakkra rá lehet kenni, elrontani nem fogja az biztos :D
    Fauve: :) örülök neki!
    djkaty: :D én elég rendesen össze tudom párosítani a színeket. Nem nagyon van olyan nálam, hogy két szín ne passzoljon egymáshoz :D Valahogy mindig megoldom :D
    Lexi: Igen, pontosan! Nagyon hasonlóak. Bár nekem nincs meg a Fantasy Fire de a swatchok alapján nagyon hasonlóak lehetnek.
    Elíz: Örülök, hogy sikerült meglepni :)
    Moon Angel: Az bizony :)

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos ez a lakk, kell!

    VálaszTörlés