vasárnap, május 18, 2014

Sea Foam


Tegnapi ígéretem szerint jöjjön egy nail art, amit az alaplakk, a Rimmel - Misty Jade ihletett, ami inkább sea foam green mint jade. Szóval kis hullámok kerültek a körmeimre. Nem vagyok velük teljesen megelégedve, néhol olyan kis furinak néznek ki.  


A hullámokhoz az inspirációt EZ a kép adta. Vékony ecsettel és pontozóval dolgoztam. Fehér (Moyra 03), fekete (Cutex - Night Run) és kék (Rimmel - Sky High) lakkot használtam a díszítéshez.
Bár közelről nézve nem vagyok vele teljesen megelégedve, attól még távolabbról szépen mutat, tetszik.

Jövő héten pedig hozom a Rimmel Sea Greent, és vele is fogok hasonlóképpen nail artot is mutatni, de úgy gondoltam, hogy a hetet kezdhetnénk egy újabb sminkkel, mégpedig egy színes, nyári sminkkel a Sleek Candy paletta főszereplésével :) Na? Na? Jöhet? :)




Mit szóltok hozzá? :)

12 megjegyzés: