szerda, június 18, 2014

Lakkteszt | Rimmel - Peppermint


Elfogytak sajnos a szemkápráztató Dance Legend lakkjaim, úgyhogy vissza kell térnem a megszokott, "unalmasabb" kerékvágásba a lakktesztek terén :D Egy üde nyári lakkot mutatok ma, amit a Fragrance Direct-ről rendeltem, és ha minden igaz, még mindig elérhető. Már említettem, hogy én meg vagyok elégedve a Rimmel lakkokkal, igaz hozzá kell tenni, hogy teljes áron nem venném meg őket (mert hasonló -néha jobb - minőségben picit olcsóbban is lehet találni körömlakkot), de a FD-ről vagy akciósan teljes szívvel megveszem őket.


A Peppermint egy csodás világoskék, az ilyen színek engem a tengerre emlékeztetnek, fú...na jó inkább hagyjuk is a vakációs témát, mert még mindig a vizsgaidőszak rabságában tengődöm :(
Szóval szép kék, maradjuk ennyiben :D
Krémes lakk létére én egész jól megbirkózom vele, 2 közepes réteg elég szokott lenni, és még csak nem is lesz egyenetlen a felülete. Száradási ideje átlagos, szép fényesre szárad. A körmeimen 2 napnál tovább sohasem hordtam, de a lábujjaimon gyakori vendég, és ott 1 hetet is simán kibír mindenféle pattogás, kopás nélkül, pedig ilyenkor nyáron azért a lábujjaink körme is jobban ki van téve a sérülésnek.


Árnyékban is szép élénk színe van, de napsütésnél még jobban kijön a színe.






Szeretitek a világos/türkiz kéket?
Hogy tetszik a lakk?

7 megjegyzés:

  1. Pár napja vettem meg ugyanezt az árnyalatot, csak az új csomagolásban. Most 899-ért lehet kapni őket a Rossmannban, annyit szerintem nagyon nagyon megér :) Imádom ezt a színt, ennek köszönhetően jött el a kék/zöld korszak a körmeim életében :D

    VálaszTörlés
  2. Évek óta veszek ilyen színeket nyárra-télre, mindig más márkától :) Jó, hogy eszembe juttattad, elő is kapom a mostanit, egyik kedvencem ez az árnyalat. Rimmel nekem hamar beszárad, sajnos, nem a kedvenc márkám, pedig gyönyörű színei vannak.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van! :)

    VálaszTörlés
  4. a lábujjaidról is raksz majd fel pár képet? Engem az olyan képek is érdekelnének, és hátha adsz valami új ötletet. ^^

    VálaszTörlés
  5. Cserkó Muffin: Nagyon szép szerintem is, én kb. fél éve vagyok kék-mániában, a zöldet mindig is szerettem.
    Mdollas Nails: Ugye? Szerintem is :)
    Audrey80: Sok helyen olvasom, hogy hamar beszáradnak sajnos :( hát én még nem rég használok csak Rimmel lakkokat, majd meglátjuk meddig bírják :D
    Manna: Egyetértünk :)
    Elíz: Igen, egy igazi nyári, strandolós szín :)
    Névtelen: Az az igazság, hogy a lábujjaimat sohasem díszítem semmivel, még csak glitteres lakkal sem, kizárólag homok és krém lakkokat használok, úgyhogy nem hiszem, hogy újat tudnék mutatni :D Plusz nem találom a lábujjacskáimat modell alkatnak, úgyhogy ezt a kérést inkább passzolom. Instagramra esetleg töltök majd fel "lábas" képeket, de így nagy felbontásban nem vállalom a kihívást :D
    Thimmyke: :)

    VálaszTörlés