csütörtök, július 17, 2014

Kitty Cat - Pet'la Plate lemez teszt


A Pet'la Plate lemezemről fogok ma véleményt nyilvánítani, amit Viki blogján nyertem, innen is köszönöm szépen a lehetőséget, nagyon örülök neki :) A Pet'la lemezek közül leginkább a Wishes II tetszett, de igazából mindegyik különleges, talán a Feathers és a Basic 1 az ami még nagyon közel áll hozzám. Nagyon furi volt először a lemezt kézbe venni, már elsőként a színe az amivel kitűnik, plusz nem tudom miért, de nagyobb lemezre számítottam, ez meg kis cuki. Viszont a minták méretével nincs gond, egyszerűen csak nagyobbnak képzeltem :) 



Ma ezzel a ciki sziszás mintával készítettem manikűrt. Én még nem láttam senkinél sem ez a mintát, nagyon kíváncsi voltam, hogyan fog festeni a körmökön. Eléggé féltem, hogy a kis apró részleteknek nem lesz elég jó a nyomdapárnám, de végül egészen meg voltam elégedve :) A lemez egyébként könnyen használható, elég mélyek a minták, tisztítani sem nehéz. Az egyedüli "hibája", hogy a cicánál és a tőle jobbra lévő 2 mintánál vannak nagyon apró részletek is, amiből képtelenség kiszedni a körömlakkot (látszik is a fekete a képen). Próbáltam ecsettel és körömlakklemosóval kimosni, de (mivel már jócskán bele volt száradva) ezért a legapróbb vájatokban még így is ott virít a lakk.
Mivel még nem volt ilyen részletezettségű lemezem ezért az első pár próbálkozás kudarcba fulladt, de aztán végre sikerült kitanulni a fortélyát :) Eddig mindig úgy nyomdáztam, hogy a kis lehúzókát csak egyszer használtam, egyszer húztam végig a felületen, eddig nem is volt gond ezzel a technikával (na hát mondjuk amilyen gyakran nyomdázni szoktam...), de a Pet'la Plate lemeznél 1 lehúzás után maszatos maradt a felület. Ezért mostanában már gyorsan, kétszer húzom le a felesleges lakkot, és így szuper lesz a végeredmény. Mivel a mintákat még mindig nem tudom a párnáról egyenesen, vízszintesen, középre felhelyezni a körmömre, ezért a párnán hagyós, színtelen lakkal lekenős majd száradás után lehúzós technikát alkalmaztam.


A lemezről a kedvenc mintám egyébként a pálmaleveles :) Majd lesz vele is manikűr, ezt a mintát próbáltam ki először.
Na még egy kicsit mesélek a mai manikűrről. A cica szemét a Moyra 65-tel színeztem neon sárgára. Mivel nincs rendes nyomdázós lakkom, ezért a látszik a feketén, hogy foltos, ami a cicánál még jól is jött, mert így olyan mintha az is a szőr mintázata lenne, de a (engem karmok által ejtett sebekre emlékeztető) kis "izéknél" csúnyábban látszik a fekete lakk egyenetlensége. Ráadásul a cicánál elfelejtettem megfordítani a mintát, így a neon sárga néhol kicsit elfedi a feketét...:S Szóval a manikűr koránt sem tökéletese, de mégis, minden hibájával együtt is imádtam hordani :) Ja, és a gyűrűs ujjam bal felénél bepótoltam egy kis szőrt, mert ott az eredeti minta szerint nem lett volna semmi és nagyon pucér volt az a terület :)
Na jó, most már tényleg abbahagyom a dumát, jöjjenek a képek :)







Hogy tetszik?

11 megjegyzés:

  1. Ez egy ijesztő macska a világító szemével :) Nagyon ügyes vagy, szép lett, a festéssel meg egyedi!

    VálaszTörlés
  2. telitalálat!!!!imádom ezt a mintát,olyan szép lett az alaplakkon

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!
    Nálam eldőlt a dolog, kell ez a lemez :)

    VálaszTörlés
  4. Ez valami elképesztően jól sikerült mani, nagyon tetszik. Szeretem a zöld színt is, feketét is, macskákat is és nagyon különleges és szerintem tökéletes az egész (ha nem írod a "hibákat" észre sem veszem...)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és egyedi, mint minden munkád! Szerintem minden, amit kifogásoltál rajta, kifejezetten előnyös, főleg a mintázatban ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik!Vagány! :) Pedig nem vagyok igazán macskás. :)

    VálaszTörlés
  7. :) Köszönöm a kommenteket! Örülök, hogy nektek is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Á, kész vagyok! Imádom a cicákat! Ja, és szerintem ennek a maninak minden "hibája" az előnyére válik.

    VálaszTörlés
  9. Jól néz ki! Bár egy picit szerintem is félelmetes ezekkel a szemekkel, de nem tudom miért, talán mert annyira neon! :D

    VálaszTörlés