péntek, szeptember 05, 2014

Lakkteszt | Mod Lacquer Paranormal Paradise & Satire


Nagyon örültem, amikor Jennifer a Mod Lacquer-től engem is kiválasztott a lakkjai tesztelésére, mert már jó ideje nézegetem a szebbnél szebb glitteres és holos csodáit. 5 db lakkot küldött tesztelésre, ebből ma a két glittereset fogom nektek megmutatni, a holografikusokat pedig jövő héten hozom. Na lássuk mit tudnak ezek a szépségek!



A Paranormal Paradise egy glitteres fedőlakk tele kisebb-nagyobb kör, illetve hexagon holografikus glitterekkel. Valami őrület milyen színkavalkád folyik az üvegben, csodaszép szerintem. Azt elmondom már most (és ez mindegyik lakknál igaz lesz), hogy az ecsettét nagyon megszerettem lapított, de nem túl széles, és a sörték is hosszúak, egy élmény volt vele lakkozni. Jó sok glittert vesz fel, így elég egy réteg is (én ennyit használtam), viszont a nagy kör alakú glitterekért kicsit halászni kell. Mivel híg a lakk, ezért ezek a nagy, és nehezebb glitterek hamar lecsúsznak az ecsetről, de ha majd kicsit sűrűsödik a lakk sokkal egyszerűbb lesz a felvitel. Egyébként én így sem bánom a halászattal töltött időt, mert valami meseszép lesz a végeredmény, legalábbis akik szeretik a csupaglitter lakkokat azoknak valószínűleg tetszeni fog.
Átlagos idő alatt szárad, Seche Vite-tet tettem rá, hogy meggyorsítsam a folyamatot.


Mivel nem tudtam eldönteni, hogy fehér vagy fekete alapot használjak, ezért mindkettővel befotóztam, és még most, a képek nézegetése közben sem tudom eldönteni melyik tetszik jobban :) A fehér inkább nyárra való, a fekete pedig őszre/télre, bár ugyan mindegy, mert ezt a lakkot bármikor szívesen hordanám, a kedvencem az 5 közül. A fekete egyébként jobban kihozza az apró glitterek színét, ezt majd láthatjátok a képeken is.
Na nem is dumálok tovább, sok a kép, úgyhogy haladjunk! :)














A Satire egy narancsos-korall jelly alapú lakk, telis-tele sárga apró hexagon glitterekkel. Nem vagyok oda a narancssárgáért, de szerencsére ebben a lakkban van annyi korall tónus, hogy szeretni tudjam, ráadásul a bőrszínemhez is illik szerintem. Egyébként ő a második kedvencem :)
Az első réteg elég átlátszó volt, de egy vastagabb másodikkal már szép fedést lehet elérni,a képeken is 2 rétegben láthatjátok. Valamivel gyorsabban száradt mint a Paranormal Paradise, erre is tettem fedőlakkot.
Egyébként ami nagyon jó hír, hogy fényesre szárad nem pedig mattra, sajnos elég sok hasonló jelly lakk szárad mattra vagy félmattra amitől borsózik a hátam, de ez szerencsére nem tartozik azok közé a lakkok közé :)

Szerintem kiváló választás nyárra, ugyanakkor a Halloween-i időszakra is tökéletes a színei miatt.









A Mod Lacquer márkát a következő linkeken érhetitek el:


vagy küldj egy emailt Jennifernek:
jennifer@modlacquer.com

Jövő héten pedig legyetek résen, mert hozom a 3 holografikus körömlakk tesztjét! :) (remélem addig még kapok egy kis napfényt :S )


Hogy tetszenek a lakkok?
Hallottatok már a márkáról?

9 megjegyzés:

  1. Óóóóóó, a glitteres, az nagyon szép, imádom! :)))
    Kíváncsian várom a holo körömlakkokat is, de látom ígéretesek :)
    Nemigazán hallottam erről a márkáról, egy külföldi webshopban mintha láttam volna, de az üveg formája nem volt csábító, így átsiklottam rajta.

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem a webshopot, gyönyörű körömlakkok kaphatóak, nagyon jó a választék, az ár is elfogadható. :)

    VálaszTörlés
  3. Az első veszedelmesen jól néz ki fekete alapon.

    VálaszTörlés
  4. Az első nekem is feketén teszik nagyon :) Igazán érdekes és izgalmas az a sok glitter meg csillám :)

    VálaszTörlés
  5. Paranormal Paradise nagyon szép és a Satire is tetszik, meg is nézem az oldalt, hogy mint lehet rendelni :)

    VálaszTörlés
  6. A 2. tetszik, az elsőt nem nekem találták ki, sok benne a glitter meg a szín. Várom a többi lakktesztet, direkt takartad ki őket? :)

    VálaszTörlés
  7. Egyik ilyen "pöttyös lakk" se fogott még meg eddig, De most a második az nagyon de nagyon megtetszett :) szuper!

    VálaszTörlés
  8. A korallos lakkot imádom. Nagyon el tudnám képzelni magamon! :)

    VálaszTörlés