csütörtök, október 16, 2014

4 Weeks of Halloween | The Walking Dead


Ezt a bejegyzést már hétfőn ki szerettem volna tenni, de sajnos az élet közbeszólt, ezért kicsit megkésve, de megérkezett a 4 Weeks of Halloween sorozat 2. része, amit értelem szerűen a The Walking Dead inspirált, ugyanis vasárnap volt a sorozat 5. évadának első része.
Több ötletem is volt, de végül a számomra legkedvesebb karaktert tettem a figyelem középpontjába, Daryl Dixont. Sok mindent nem akarok írni a fangirl effektről ami hatalmába kerített, ezt valaki vagy érzi vagy nem ha Norman Reedusról van szó :D A kezdőkép igen sok igazságot foglal magában (:D), de azért persze nem csak miatta szeretem a sorozatot, hanem mert atomjól meg van csinálva (értem itt a történetet is), egy teljesen új szintre emelte a zombi műfajt (vagyis létezik nem csak gagyi zombis film is, mert azért valljuk be, akármennyire is jónak gondolunk bizonyos zombis filmeket, azért a The Walking Dead fényévekkel színvonalasabb bármelyiknél.). Nem hiába nézik ennyien, még olyanok is akiktől távol áll a horror kategória.
Aki ismeri a sorozatot, annak egyértelmű a manikűr, de aki nem ismerné annak írok egy kis magyarázatot.
 A manikűrt tehát Dayl Dixon ihlette, akinek fő fegyvere a számszeríj, ezzel végez igencsak hatékony munkát a zombik végső nyugalomba helyezésekor. A középső ujjamon a lenti kép által inspirált arcképe található (meh...hát nem lett a legjobb, de azért talán felismerhető...ha másról nem is, a nagy karikákról a szeme alatt :D). Az egész manikűrt próbáltam a kezdőkép alapján kicsit viccesebbre, képregényesre venni, és a fekete-fehér-piros színkombót is ez inspirálta.
Az alapokat kivéve minden akril festékkel készült. Egyébként nagyon ajánlom a Moyra fekete lakkját (35-ös számú), már 1 rétegben is fed az ilyen kisebb körmökön (hosszabbon a nagy felület miatt lehet kell a 2 réteg).








Nézitek a sorozatot? Ki a kedvenc karakteretek?

5 megjegyzés:

  1. Állati! :D Nagyon bejön a mattsága!

    VálaszTörlés
  2. Nem találok szavakat, baromi jó lett! Amúgy nálam is Daryl a kedvenc :D

    VálaszTörlés
  3. Párom nézi. Én meg csak hallgatom a hörgéseket. Megmutattam neki a manit, nagyon tetszett neki is :)

    VálaszTörlés
  4. Veszett jó lett. :D Mi nemrég kezdtük el nézni, most a második évad elején járunk. bevallom őszintén az első résznél azt mondtam, hogy még 2 részt kap, hogy meggyőzzön, hogy nézhető... De végül úgy döntöttem nem rossz, és néztük tovább. :) Bár el nem tudom képzelni mit tudnak ebből kihozni évadokon keresztül úgy, hogy izgalmas maradjon. :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is Daryl a kedvenc. Szerintem nem sok néző van, akinek nem.
    A mani csodás lett!

    VálaszTörlés