hétfő, október 13, 2014

Bron Pretty Store | Crushed shells


Már egy jó ideje izgatják a fantáziámat a törtkagylók, igaz műkörömbe építve a legszebbek szerintem, de natúr körmön is istenien mutatnak, ezért ezt a 12 színből álló szettet választottam tesztelésre a Born Pretty Store-tól.
Ilyen kis műanyag dobozkában érkezett a szett (teteje is van, úgyhogy teljesen le lehet zárni). Egy kis "takarítás" ráfért, mert volt egy kis törtkagyló kihullás, amit megtartottam (kb. 1/3 tégelynyi gyűlt össze) mert jó kis multicolor törtkagyló egyveleget kaptam így. A színek többnyire tetszenek, kivéve a 3 sárgát/barnát a szélén, szerintem azokat soha nem fogom használni, illetve az erős pink színűt se nagyon fogom, a mai manit is csak azért vele készítettem, hogy hadd fogyjon :D




Videót is készítettem a törtkagyló használatáról, illetve ahogyan én most használtam:
HD-ben nézzétek!


Tehát a használata nagyon egyszerű, a körömlakkba kell beleszórni vagy - ahogyan most én alkalmaztam - bele nyomkodni valamivel. Ez a valami lehet az ujjunk is, de én minden szegecset, gyöngyöt egy apró pontozóval szoktam "megfogni" úgy, hogy a pontozó fejét színtelen lakkba mártom egy kicsit. Próbáltam már csipeszt is használni, de azzal csak bénázok :D
Végül 1-2 réteg fedőlakkal fixáljuk.


Nekem nagyon tetszenek ezek a törtkagylók, még biztosan fogok velük játszani, mintákat kirakni belőlük, színátmenetet stb... Ja és a legjobb, hogy a fedőlakk nem oldja le a színüket, illetve nem is veszi el a fényüket.
Csak ajánlani tudom, nekem nagyon beváltak. Ha tetszik, akkor ITT tudjátok megrendelni a CSBQ10 kóddal pedig 10% kedvezményt kaptok a rendelésetekből.









Használtatok már törtkagylót?

4 megjegyzés:

  1. Engem zavarnak ezek a kiálló bigyók, pedig nagyon látványos! A sárga pedig tök jó szín, akár vegyíteni is lehet más színnel, de hát mindenkinek más az ízlése :)

    VálaszTörlés
  2. Én a Ciaté She sells seashells-ét vettem meg, szerintem nagyon szépek, de még egyetlen egyszer se csináltam velük rendes manikűrt. Nem tudom miért, csak egyszer kipróbáltam. Majd lassan bepótolom.:D

    VálaszTörlés
  3. Jó lett. Szép ezzel a halvány rózsaszín alappal. :)

    VálaszTörlés