szerda, október 29, 2014

Makeup Diary Halloween Edition | No Rest for the Wicked


A nail artok mellett szerettem volna egy sminket is készíteni, mégpedig egy relatíve "könnyen hordhatót", tehát nem egy vértől csöpögő valamit (olyat már készítettem tavaly, csak azt nem láttátok mert akkor még nem voltak sminkes bejegyzések). A boszorkányos téma mellett döntöttem, mégpedig modernebb kivitelben (tehát nem a bibircsókos, nagy orrú, vén boszi karakter volt most a cél).
Szerintem egy Halloween buliba simán vállalható ez a smink és nem is egy nagy durranás, könnyen elkészíthető. Zöldes-acélszürkés vonalon mozogtam. A szemsmink színei a 2. "szemes" képen a legélethűbbek. A szemhéjpúdert egészen az orrnyereg kezdetéig vittem ki, illetve egy szép nagy winget is kapott, ugyanakkor a tusvonalat visszafogottabbra festettem. A szemöldökömet sokkal sötétebbre színeztem mint amilyen általában, ezáltal is drámaibbá téve a végeredményt. A számat egyébként az Essence idén kifutott szürke vízálló szemceruzájával festettem ki, mivel más eszközöm nem nagyon lett volna hozzá ilyen színben :D Egyébként ennek a szürke szemcerkának is van egy enyhe kékes tónusa, úgyhogy teljesen jól passzolt a mélyítővonalba felvitt acélszürke szemhéjpúderhez.
Tényleg nem egy nagy durranás, de én jól elmókáztam vele, gondoltam megmutatom nektek is :)





Na szóval ezen a képen a legélethűbbek a színek :)


Holnap egy nail art tutoriallal jövök, remélem még nincs elegetek a Halloweenes dolgokból :D Bár nem csodálnám ha így lenne :D

Szép napot nektek! :)

6 megjegyzés:

  1. Tényleg hordható, de azért számíts rá, hogy megbámulnak :) Nagyon szép lett, a szemsmink különösen tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a szemednél a smink de összességében is szuper lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Nekem főleg az ajkak festése tetszik. (-:
    A tutorialt pedig várom. ;)

    VálaszTörlés
  4. Hű, de gyönyörű *.* Nem csak körmözésben, sminkben is nagyon tehetséges vagy! Nekem az ajakfestés tetszik most nagyon :)

    VálaszTörlés
  5. Audrey80: :D Köszi, a hordhatót egyébként úgy értettem, hogy Halloween buliba például, nyilván nem lépnék ki így utcára :D
    Judy: Köszi, örülök, hogy tetszik :)
    Karolina Nagy: Köszi!
    Myrkky: Köszi, pedig az volt a legegyszerűbb ^^
    Megaera: Köszike *-* Azért utóbbiban van még mit fejlődnöm, meg hát előbbiben is :D Fejlődni mindig lehet és kell is.

    VálaszTörlés