szerda, december 24, 2014

Karácsonyi mani | december 24.


Nem készítettem még kifejezetten karácsonyi manit ebben az évben, kicsit későn sikerült észbe kapni (ugyanezért nem volt karis nyereményjáték sem...de ami késik nem múlik ;P) ezért kárpótlásként beidőzítettem nektek 3 Karácsony inspirálta manikűrt az elkövetkezendő napokra.
Mára egy karácsonyfás nail artot készítettem, hiszen nálunk még él az a szokás, miszerint a karácsonyfát 24-én díszítjük fel.


A manikűr stílusa amolyan csomagolópapír/ retró tapéta hangulatú lett :) A fa csúcsán lévő zöld lakk színét megválaszthattam volna jobban is, sajnos ez a pasztell almazöld nem nagyon látszik :S
A kis fákat egyesével festettem meg, végül arany és piros pöttyözéssel díszítettem. Először fényesen hagytam, de később lemattítottam, lejjebb lesz olyan kép is.
Nem lett a legprecízebb, de összességében nagyon hangulatos szerintem :)

Holnap ha lesz egy kis szusszanásnyi időtök, várok vissza mindenkit egy újabb karis manikűrrel :)
Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek! :)






5 megjegyzés: