hétfő, december 29, 2014

Lakkteszt | Dance Legend - Celia


Megint egy Dance Legend szépséget mutatok, ami...hmm...egy kicsit csalódás volt. Persze nincs vele semmi baj, csak éppen nem multikróm.
Az üvegben az élénk lilás-kéktől a rezes, pinkes vörösön át az aranyig változik a színe, és mivel hozzászoktam már, hogy az eddig kipróbált DL Chameleon lakkokból ki tudtam csalogatni az üvegben látható színeket ezért igencsak meglepődtem amikor a körmeimen csak az élénk lilás-kék és a vöröses-pinkes színek látszódtak, akárhogy is forgattam a kezem.
Ne értsetek félre, nagyon szép ez a lakk, duokrómnak tökéletes, de annyira szerettem volna látni azt a rezes-sárgás színt is :(


Videót is készítettem:


Hát szóval most teljes zavarban vagyok, mert nem azt kaptam amit vártam, viszont még így is lenyűgöz, nem bántam meg, hogy megvettem.
Szerintem ő a kollekció legszolidabb árnyalata - már ami a sokszínűséget illeti, mert egyébként elég élénk, vad az a lila szín :D
Még a színhez tartozik, hogy felfedeztem benne nagyon apró csillámszerűségeket is, amik a fotókon egyáltalán nem látszanak, de azért gondoltam megemlítem.
1 réteg fekete Moyrára kentem 1 réteg Celiát, tehát 2 réteggel megúszhatja az ember, bár alaplakk azért nem árt a fekete miatt (meg úgy egyébként sem). Fedőlakk nélkül láthatjátok a képeken, egész szép fénye van.

Már csak a Boo van hátra és utána hozom az összehasonlító bejegyzést.







Hogy tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Nem rossz, de a Boo inkább az én ízlésem.

    VálaszTörlés
  2. Én elpártolok a duokromoktól, van pár, de nem kötik le a szemem vizuálisan.. :D Egyébként tényleg gyönyörű ötvöződés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, hát nekem az összes körömlakk finish közül a duo/multikróm a kedvencem. Legszívesebben minden porcikámat ilyenre festeném :D

      Törlés
  3. Csodás ez a lakk, olyan szép benne a duokróm hatás :)

    VálaszTörlés
  4. Azért nekem eléggé tetszik ;) Nem gondoltam volna hogy ilyen szép *_*

    VálaszTörlés