szombat, január 03, 2015

Teszt | Born Pretty Store BP-17 nyomdalemez


Ma a BP-17-es nyomdalemezről hozok nektek tesztet, amit a Born Pretty Store bocsátott a rendelkezésemre. Igazából ezt nem én választottam, pluszba küldték el, de szerencsére a minták többsége tetszik, úgyhogy jól választottak :)
A lemezről ugyanazt tudom elmondani, mint az eddigi, újabb fajta BPS lemezekről: jobbak mint a régiek, a vastagabb mintákkal gyerekjáték a nyomdázás, de a vékonyabbaknál jobban oda kell figyelni a lehúzásnál és a minta felvitelének gyorsaságánál is, különben hiányos mintát kaphatunk.


A négy minta közül a kis "béna" virágos (ami alatt a BP-17 felirat van) egyáltalán nem tetszik, sohasem fogom használni, a többi viszont nagyon szemrevaló, nem is értem miért kellett azzal a kis bénácska mintával elcsúfítani a lemezt. Na mindegy, ennek ellenére a videóban ezzel a mintával is nyomdáztam, nézzétek csak:



A teljesség kedvéért normális manikűrt is készítettem a lemezzel, mégpedig a kedvenc mintámmal. Alapnak a Dance Legend Celia-t választottam, jobban mondva már a körmeimen volt és akkor még élesen bennem élt az a fájó pont, hogy nem látom a narancsosabb, sárgásabb színeket a lakkban. Ezért az az ötlet jutott az eszembe, hogy egy kis nyomdázással csempészem bele az életet.
A mintát a Moyra Metal Effect 301-es (bronz) lakkal nyomdáztam, a színezéshez pedig a China Glaze - Riveting lakkot használtam.


Nagyon tetszik a végeredmény, szuper jól illik ez a lilás/kékes szín a narancshoz. Így a mintával együtt pedig orientális, indiai hatása lett szerintem. Az pedig, hogy a Riveting kis pelyhekből áll még különlegesebbé teszi, mintha kis tüzek pattognának a nyomda mögött :)


Ha megtetszett a nyomdalemez, akkor ITT tudjátok megvenni.
A CSBQ10 kóddal 10% kedvezményt kaptok a rendelés összegéből.









Tetszik a lemez? És a manikűr?

23 megjegyzés:

  1. ...lemegyek hídba...gyönyörű a színes nyomdázás! :D Búék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi szépen! Örülök, hogy tetszik! Búék neked is! :)

      Törlés
  2. Megvan nekem is ez a lemez, olyan szépek ezek a minták. És ez a lila narancs kombó! :o Csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szépek szerintem is, kivéve azt az egy mintát :D Köszi, szerintem is ütős ez a színkombó.

      Törlés
  3. de szép!! Nekem a béna virágos minta is tetszik, ez egy jól kihasználható lemez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hát az a minta nem az én világom, de örülök, hogy neked legalább tetszik :)

      Törlés
  4. Gyönyörű lett ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, tetszik a merész színkombináció, nekem is bejött :)

    VálaszTörlés
  6. Baromi jól néz ki. Tényleg olyan, minta lángolna. Egyébként a kis virágos minta is tetszik nekem is, a lemezen még nem is annyira, de a körmödön már nagyon kis helyes! Még nem volt BPS lemezem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike! :) Érdemes lecsapni 1-2 újabb fajta BPS lemezre amikor akcióban vannak.

      Törlés
  7. Te JÓ ÉG!
    Ritkán látok ilyen szép, harmonikus, nyomdázott manikűrt, ahol a nyomdaminta ennyire tökéletesen kiemeli a felhasznált lakkok szépségét.
    Szívből gratulálok, csodálatos munka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Óh jajj köszönöm szépen! Még elpirulok itt :)

      Törlés
  8. Aah ez iszonyú szép lett. Szerintem is abszolút indiai hatás, a minta, a színek, minden:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, nagyon indiai, pedig egyáltalán nem volt ilyen jellegű tervem, de így sikerült :) Na nem mintha bánnám :D

      Törlés
  9. A lila - narancs kombó nagyon tetszik, régebben én is próbáltam narancs alapon lila mintát és sokan megdícsérték. Nagyon tetszik ahogy kombináltad a nyomdalemez mintáját a színekkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Biztosan fogom még ezt a színkombót használni, nagyon tetszik!

      Törlés
  10. gyönyörű ez a színes nyomdázás, én nem tudok... de próbálkozok nem adom fel :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűt alkottál - megint :) Csodás az egész, bárcsak tudnék én is ilyet... De nem adom fel, ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  12. Nah köszi:(. Most megint két lakkal bővült a kívánságlistám:(. Viszont megint gyönyörűt alkottál, de ezen már meg sem lepődöm:).

    VálaszTörlés
  13. Hát, ez gyönyörű lett! Le a kalappal! <3
    Most kezdtem csak a nyomdázást, remélem én is eljutok majd egy ilyen szintre. :)

    VálaszTörlés