péntek, március 27, 2015

Lakkteszt | FUN Lacquer - Queen


Nagyon megörültem amikor a Nailland behozta kishazánkba a FUN Lacquert, az áruknak viszont már kevésbé örülök, ezért (hacsak nem nyerek közben a lottón) nem tervezem felvásárolni az összes színt, de nyilvánvalóan ki sem hagyhattam a vásárlást, ezért még a megjelenésük napján megrendeltem a Queent, ami szerintem az egyik legkülönlegesebb a FUN-tól. Még egy "holokróm" lakkot mindenképpen akarok venni, de nem akarom elkapkodni a választást, ennyi pénzért nem akarok csalódni, jelenleg tanácstalan vagyok, hogy majd melyik színt válasszam ha újra lesz ennyi "felesleges" pénzem.
De lépjünk túl az anyagiakon, és helyezzük a figyelem középpontjába mai körömlakk alanyunkat.
FIGYELEM! Indokolatlanul sok kép következik!


A Queen egy fedőlakként vagy akár önmagában is használható hologlitteres és ezüst "szilánkos" lakk, ennek megfelelően mindkét felhasználási módjáról hoztam képeket.
Elsőként lássuk, hogy milyen önmagában. A képeken szivaccsal vittem fel, illetve először egy réteget vittem fel az ecsettel, majd a hiányos részekre szivaccsal ütögettem fel a lakkot a teljes fedés elérése érdekében. Szerintem ha ügyesen bánunk vele, akkor nem kell túl sok a lakkból, pl. az ILNP pelyhesei jobban fogytak szivaccsal felütögetve. Viszonylag gyorsan szárad.


Mivel elég karcos lesz a végeredmény, azért mindenképpen kell rá fedőlakk, ráadásul inkább két réteg, mert nekem az első réteget teljesen magába szívta a felület. A köröm végeinél vigyázzatok, hogy ne csüngjenek ki a kis szilánkokból, mert nagyon tudnak karcolni!
Ha nem éri közvetlen fény, akkor krómos ezüst marad a felület, de egy kis napfény vagy lámpafény hatására sziporkázni kezd a kis hologlitterek miatt. A következő két kép természetes fényben készült.
A képek egyébként nem adnak teljes képet arról, hogy mennyire holos ez a lakk, rettenetesen tud szikrázni!












És akkor nézzük meg hogyan szerepel fedőlakként! Egy sötétebb menta lakkot, a Golden Rose Rich Color 44-et használtam alapként, és mivel még nem volt a lakkról teszt (nem is értem miért, hiszen az egyik kedvenc lakkom, 2 rétegben fed és MENNYEI színe van) ezért engedelmetekkel beszúrok róla ide egy képet, vegyétek, mert nagyon szépséges (és olcsó)!


Tehát 1 rétegben felvittem a Queen-t. A glittereket és szilánkokat kicsit igazgatni kell, hogy egyenletesen terüljenek el, és érdemes kevesebb lakkot hagyni az ecseten, így nem áll fenn annak a veszélye, hogy egy helyre véletlenül koncentráltabban kerül a csilli-villiből. A fedőlakk szintén kötelező, de így már elég az egy réteg is.
Nekem fedőlakként is nagyon tetszik, a fejemben már elképzeltem fehéren, nude-on és pasztell sárgán is...meg lilán is...hmmm...de csodás :D, de szerintem minden színen jól mutatna.
Hamarosan jönnek a nail artok is, ugyanis a szivacsos és a fedőlakkos verziót is kidíszítettem :)







Hogy tetszik a lakk?

7 megjegyzés:

  1. A Queen hála a jó égnek, de nem tetszik!
    Viszont a Golden Rose! Annyira tuti színe van, hogy rögtön kedvem támadt felkenni, pedig nincs is meg. Még! :D A következő Nailland rendelésemben ott a helye és türelmesen várom a róla szóló posztot. :)

    VálaszTörlés
  2. Önmagában nagyon tetszik, de a második verziónál az alaplakk varázsolt el, de az nagyon :D

    VálaszTörlés
  3. Csodásan néz ki önmagában! *.*

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! De a karcosság elrettentett, nem szeretem az ilyen lakkokat. A GR 44 viszont nekem is felugrott a kívánságlistámra, köszi! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez túl csillivilli, nem szoktam kihasználni a hasonló lakkokat, pedig nagyon szépek, különösen, ha alatta van egy másik szín. Várom a nail artokat, biztos csodásak lesznek :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj de örülök,hogy ez most nem tetszik :D Million dollar dream van meg, azt viszont nagyonnagyon szeretem. Alapvetően szépekszépek, de nem annyira,hogy ennyi pénzt ki adjak értük. Talán majd még egyszer a King vagy a 24 karat diamond lesz a befutó, de ellenállhatatlan vágyat azok iránt sem érzek.

    VálaszTörlés
  7. Hű nagyon szép! Ez most magában jobban tetszik, mint fedőlakként!

    VálaszTörlés