csütörtök, április 30, 2015

Day & Night


Ma egy nagyon egyszerű kis manikűrt mutatok. A kiötlésekor több minden is inspirált. Először is rajtam volt az Avon 'Inky Blue', ami már önmagában is olyan éjszakás beütésű :D, másodszor pedig a Bundle Monster felkért, hogy teszteljek pár terméküket, és az egyik választott körömdíszítő cuccosok ezek a kis csillag szegecsek voltak. Aztán amikor elkezdtem holdat hajtogatni a kör alakú fém díszből, akkor felötlött bennem, hogy ha már kör, akkor az lehetne nap is. Szóval a gyűrűs és a középső körmöm lett az éjszaka, a többi pedig a nappal.
Nagyon tetszik, hogy ilyen egyszerű, stilizált az egész, de azt nem bírtam megállni, hogy pontozóval még pár extra "csillagot" varázsoljak a szegecsek közé. A csillagokat egyébként körömragasztóval ragasztottam fel, a holdat és a napot pedig egy kis meghajlítás után a fedőlakkba nyomtam, majd még 1 réteg fedővel fixáltam.
A törtfehér lakk egyébként a Barry M 'Coconut', a fém köröket az Aliexpressről rendeltem, a kis csillagokat pedig ITT tudjátok elérni a Bundle Monster webshopban.

 




Bundle Monster elérhetőségei:

Website: www.bundlemonster.com
Facebook: www.facebook.com/bundlemonster
Twitter: www.twitter.com/bundlemonster
Pinterest: www.pinterest.com/bundlemonster
Instagram: www.instagram.com/bundlemonster
Google+:  plus.google.com/+bundlemonster808
Youtube:  www.youtube.com/user/bundlemonster


Hogy tetszik?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós ezekkel az arany kiegészítőkkel!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami brutál jó... Hihetetlen, mennyire csodás manikűrök születnek a kezed által! Nagyon tetszik :3

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon mutatós.:)

    VálaszTörlés
  4. Ez valami fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
  5. Én ebbe a manikűrbe belezúgtam *.* Annyira imádom a kontrasztot a két típus között, az alapszínt, a díszeket, áh, mindent :D

    VálaszTörlés