hétfő, május 04, 2015

Lakkteszt | Lovely Summer Trend Nr3


Nem bírtam nemet mondani a Lovely nyári kollekciójának, így elhoztam egyet, mégpedig a "korall" színű Nr3-ast. A Summer Trend név ellenére most nem neon színeket kaptunk, hanem inkább pasztell árnyalatokat. Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz a minősége, mert nincsenek túl jó tapasztalataim a krém Lovely lakkokkal.
Mint kiderült nem is teljesen krém, hanem inkább géles/zselés/crelly az állaga, nekem valami puding jutott róla eszembe :D Na előbb megpróbálom leírni a színt, aztán jöhet a minőség. Én korallnak mondanám (vagy esetleg lazacnak), de természetesen pasztellben. Fényviszonytól függően hol barackosabb hol pedig pinkesebb, szerintem nagyon kellemes színe van. Felkenve egy picit élénkebb mint az üvegen keresztül.


A minősége viszont...nehéz eset. Na szóval. Kezdeném azzal, hogy a sima krém Lovely lakkok legnagyobb hibája számomra, hogy naaaagyon lassan száradnak (legalábbis amiket én próbáltam). Úgyhogy fel is készültem rá, hogy ez is olyan lesz, de...azt kellett tapasztalnom, hogy egész gyorsan száradt. Szóval ez plusz pont. Sajnos csak 3 rétegben tudtam elfogadható fedést elérni - és mivel elég sűrű az állaga - így sem volt túl egyenletes. A képeken ez nem látszik, de élőben, közelről azért látni lehetett. Van még egy dolog amit nem tudom, hogy felírjak-e a számlájára, mégpedig az, hogy az egyik körmömön a körömágybőr közelében felbubisodott...nem tudom, hogy csak a körmömön maradhatott-e egy kicsit olajos réteg a krémezés miatt, de mindenképpen meg akartam említeni. Tapasztalt még valaki bubisodást? Mert tényleg csak 1 körmön fordult elő...

Hát szóval nagyon vegyesek az érzéseim. A homoklakkokat pedig olyan jól meg tudják csinálni, de a krém lakkokban még van mit fejleszteni. 






Próbáltatok már valamit az új Lovely lakkok közül?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon nőcis kellemes színe van, de engem a Lovely lakkok üvege idegesít. Mindig attól félek, hogy felborul. A homoklakkok csodásak, volt krém lakkom is, leszámítva az üveget, nem volt vele bajom, csak sajnos nem bírta a strapát és hamar lekopott.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a színe.
    Szerintem a Lovely lakkok nagyon törékenyek,és már összetörtem párat,úgy,hogy az egyiket átraktam egy másik helyre :(

    VálaszTörlés
  3. Pont ezt a színt vettem meg, nekem nem bubis, de tényleg nem egy kapkodós lakk, de a színe! Ilyennek gondolom a zoya wendyt amit elfelejtettem megvenni, így kicsit jobban érzem magam :)

    VálaszTörlés
  4. Ú! Nagyon jó ez a szín! Ilyenem talán még nincs is. :D

    VálaszTörlés