kedd, május 19, 2015

Multichrome Watermelons


Ezt a nail artot még akkor készítettem, amikor teszteltem az ILNP 'Neon Rosebud'-ot, de még csak most került rá sor. Bár az alap önmagában is nagyon színes, mégis úgy gondoltam, hogy még tovább színesítem, mégpedig kis dinnye szeletkékkel (teljesen élethű színezéssel: rózsaszín és lila :D). Nekem egyébként nagyon tetszenek az ilyen nail artok, a 90'es évek hangulatát idézi szerintem.

A kis dinnyécskék akril festékkel készültek egyébként.


Utólag és előre is bocsánatot szeretnék kérni amiért a szokásosnál sokkal tovább tart reagálnom a kommentekre, de eddig a diplomamunka írás, most pedig az államvizsgára készülés szól közbe. A konkrét kérdésekre, ilyesmikre azonban megpróbálok majd mihamarabb válaszolni! :)








Hogy tetszik ez a színkavalkád? :D

15 megjegyzés:

  1. Hát ez fantasztikus lett mint mindig.Nagyon színes,vidám,igazi nyári feeling. :)

    VálaszTörlés
  2. Azaz, '90-es évek, voltak ilyen firkás huzatú bútorgarnitúrák ezekkel a színekkel. Ez szerintem sokkal jobb, gyönyörű a kivitelezés és nagyon vidám :) Első a tanulás!

    VálaszTörlés
  3. Érdekes az összkép első látásra, de aztán tovább nézegetve nagyon bejövős :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! :) Így még jobban is tetszik az alap :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vagány, a színek, a minta...észvesztő.. :D Szorítok a vizsgákhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! És köszönöm, hogy szorítasz nekem a vizsgához^^

      Törlés
  6. Hát én már megint ott tartok, hogy nem mondok semmit. Basszus, annyira jó lett! A minta, a színek *-* csodás!

    VálaszTörlés
  7. Újabb tökéletes munka, nehéz változatos kommentelőnek lenni amikor mindig csak az jön a szádra, hogy szuper, szuper, szuper :)))) Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. hát anyáám : O ez ultra hiperszuper király!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik a minta. :) Mondjuk én más színeket használtam volna, hogy ne olvadjon ennyire bele a dinnye az alapba, de ha jól gondolom, nálad épp ez volt a lényeg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben nem olvadt bele annyira. Mert ugye az alap teljesen króm hatású, a dinnyék meg krémesek, pasztellesek :)

      Törlés
  10. Konkrétan csak egy kérdésem van: hogy lehetsz ennyire ügyes? :D

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a sok kommentet, nagyon örülök, hogy nektek is tetszik ez a kicsit őrültebb nail art :)

    VálaszTörlés