szombat, május 23, 2015

The Girl with the Half Moon Tattoos


Még sohasem próbáltam 'cuticle tattoo'-t, pedig mindig is tetszettek. Aztán amikor megláttam a Bundle Monster kínálatában ezt a half moon szettet, akkor végleg eldőlt, én is kipróbálom ezt a trendet. A három minta közül most kettőt használtam, és nem csak a bőrömre, hanem a körmömre is ragasztgattam belőlük.
Nagyon egyszerű a használata, de nem vizes matricaként működik, hanem vizes tetkóként (tudjátok, mint amik a rágókhoz jártak régen). Érdemes a minta mellett körbeollózni, így egyszerűbben és pontosabban rakhatjuk a kívánt helyre. Mintával lefelé kell a bőrre/körömre helyezni, majd egy vizes vattapamacsot kell rányomni. Kb. fél perc múlva szépen el lehet távolítani a papírt, és készen is vagyunk. Ha körömre tesszük akkor fixáljuk fedőlakkal.


Sajnos a bőrön nem lesz egy tartós mulatság, még egy napot sem bír ki, ezért én oda max. csak a móka kedvéért ajánlom. Viszont a körmön gyakorlatilag lemosásig tökéletes állapotban marad.
És mennyire jól néz már ki ez a félhold minta!!! Áh, nagyon tetszik. Főleg a körvonalas mutat nagyon királyul szerintem.
Az alap a Golden Rose Wow! 96, a gyűrűs és a hüvelyk ujjon látható csillivilli pedig a FUN Lacquer Queen 1 rétegben. Egyébként vizsgára mentem ezzel a manikűrrel (mármint tetkók nélkül persze :D) és szerencsét is hozott :)






Bundle Monster Social Media:
Website: www.bundlemonster.com
Facebook: www.facebook.com/bundlemonster
Twitter: www.twitter.com/bundlemonster
Pinterest: www.pinterest.com/bundlemonster
Instagram: www.instagram.com/bundlemonster
Google+:  plus.google.com/+bundlemonster808
Youtube:  www.youtube.com/user/bundlemonster


Használtatok már cuticle tattoo-t?
Tetszik egyáltalán a körömdíszítés ezen formája?

8 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen tökéletes, a mintát a te körmödhöz találták ki :D A GR alap pedig valami fantasztikus, annak ellenére, hogy "csak" nude... Odavagyok az ilyen "egyszerű, de nagyszerű" megoldásokért, ezek a tetkót nagyon feldobják a lakkozást, akár körömre, akár bőrre vannak felapplikálva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon tetszik nekem is a minta és az ilyen egyszerű de nagyszerű körmök^^ csak az a baj, hogy nagyon ritkán csinálok ilyesmit :D

      Törlés
  2. Wow, de jó! A körmön és az ujjadon is nagyon jól mutat *-* ezzel a lakkal pedig tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Élőben is annyira jól nézett ki, teljesen más volt így a kezemre nézni :D

      Törlés
  3. Ezt még szokni kell, nekem elég furcsa :) De ha csak körmön van, az nagyon tetszik, szép lett a mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát furinak tényleg furi, mondjuk már talán leáldozóban van a trend, tavaly volt ez nagyon népszerű.

      Törlés
  4. Nagyon szép :) én is szívesen kipróbálnék majd egyszer egy ilyen tetkó szerűséget...nem lehet vele nagy meló... ötletes mani. :)

    VálaszTörlés