hétfő, június 01, 2015

Lakkteszt | Anna Gorelova by Dance Legend - Sirin (19)


Sokáig nem nagyon izgattak különösebben az Anna Gorelova lakkok, de aztán valami csoda folytán az egyik Nailland-es rendelésemkor mindegyik AG színnek utánakeresgéltem, és rá kellett jönnöm, hogy bizony a Sirin-t nekem találták ki.
 Egy duokróm lakkról van szó, ami apró holografikus szilánkokkal van megszórva. A színei érvényesülési sorrendben: smaragdzöld, teal, kék, türkiz. A holo szilánkok teljes szépségét sajnos nem tudtam a képeken megörökíteni, ennél azért jobban holózik, de mégis inkább egy visszafogottabb holónak mondanám, mivel a szilánkok elég picik. Szerintem baromi jól néz ki, ráadásul télen és nyáron is szívesen fogom hordani, mert a színe nem túl sötét. 


Kicsit féltem tőle, mert pár AG színről azt olvastam, hogy elég vékonyan fed, három, ha nem négy réteg kell belőle, de azért csak megrendeltem. Végül teljesen pozitívan kellett csalódnom, ugyanis két közepes rétegben tökéletesen fedett, az állaga elég folyós, de viszonylag könnyen kezelhető. A száradási ideje átlagosnak mondható, és ha jól emlékszem a képeken fedőlakk nélkül látjátok. Az ecsetét utálom, mert az a régi fajta, kerek, vékony ecset, ami alig vesz fel lakkot, az én szélesebb körmeimre kétszer is meríteni kell belőle rétegenként. A kupak gumis. Az üvege szerintem nagyon csini, egyik oldalán egy bagoly van, a másik oldalán pedig az Anna Gorelova felirat. Én személy szerint a baglyos mintát kicsit gyerekesnek találom, ugyanez a bagoly minta a papírdobozán is megtalálható. Az üveg űrtartalma 12ml. Amit kifogásolok a csomagolás tekintetében, hogy a lakk neve sehol (üveg, doboz (illetve a dobozon van valami cirill szöveg a szám mellett, de ez nem sokat segít rajtam :D)) sem szerepel, csak a száma, ami a 19. Ha már adtak neki nevet, akkor miért nem írják rá?! Na szóval én szépen alkoholos filccel ráírtam az üvegcse aljára, a szám mellé, hogy a borzasztó a névmemóriám sohase akadályozzon a lakk nevesítésében :D Az ára jelenleg 2790 Ft a Naillandben, a webshopban jelenleg elérhető.

És akkor jöjjön a sok-sok kép, különböző fényviszonyokban.











Hogy tetszik a lakk?
Az Anna Gorelova lakkok közül van kedvencetek?

12 megjegyzés:

  1. Nem tudom. Nem szeretem a duokróm lakkokat nem kedvelem, bár a holo verzióban tetszik.
    Talán a színe, nem vagyok oda a zöldes lakkokért, kivéve a menta.
    De neked jól áll, ha lenne féláron megvenném.
    Jack Frost van meg nekem, azt nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én élek-halok a duo/multikrómért :DD A Jack Frostot én is nézegettem, elvileg azt akartam megvenni, de aztán megláttam ezt :D

      Törlés
    2. Már egyszer lefotóztam, de elszállt a vinyó, a képek ugrottak. Azóta nem kentem fel :D de tervezek róla írni, aztán hátha látsz más képet róla, akkor következőre beszerzed :D
      Amúgy én a neve miatt vettem meg...még szerencse hogy szép:'D

      Törlés
  2. Le sem fotóztad a baglyot? :) A szín mesés, nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, a 3. képen ott van :D De elég is belőle annyi :DD

      Törlés
    2. Annyira a körmeidet néztem, hogy a baglyot észre sem vettem :D

      Törlés
  3. Annyira szép, hogy percek óta bámulom. :D Bárcsak ilyen tökéletesen tudnék lakkozni. :P

    VálaszTörlés
  4. Úúúristen de szép ez a lakk. Pedig a 220. darab után megfogadtam, hogy 2000 Ft fölé többet nem megyek, de ezek a DL lakkok komoly kísértésbe visznek...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép szín! Én nagy rajongója vagyok a zöldeknek és a kékeknek is, hirtelen nem is tudom ez zöld-e vagy kék, de mivel mindkettő szeretem ígyis-úgyis tetszik :))))))))

    VálaszTörlés
  6. Azt a mindenét! Ez aztán tényleg szirén! Mondjuk nekem nem tetszenek benne az ezüst pelyhek, viszont az alapszín nagyon szép.

    VálaszTörlés
  7. Ez a szín aaaaannyira szééép! *.* És olyan, mintha jégszilánkok lennének benne!

    VálaszTörlés