szombat, október 24, 2015

Morgan Taylor | Under the Stars, Best Dressed, Rhythm and Blues, J'adore My Mani


Már nagyon régóta adós vagyok ezzel a bejegyzéssel. Még májusban vettem magamnak 6 MT lakkot, aztán a magyarországi forgalmazótól is kaptam tesztelésre - a mai lakkok közül három saját vásárlás, egy pedig tesztelésre kapott (J'adore My Mani) termék. Ha lemaradtatok volna a többi Morgan Taylor lakk tesztjéről, akkor ITT olvashattok róluk.
A lelkesedésem és elismerésem továbbra is töretlen a márka iránt, ez a négy lakk is hozza az előzőleg megismert kiváló színvonalat. Mindegyik 2 réteges, gyorsan szárad, könnyű a felvitelük és nem mellesleg nagyon szépek :)


Under the Stars | 2 réteg +fedőlakk
Talán ez a kedvencem az összes közül, csodálatosan néz ki felkenve, pedig nagyon egyszerű módon épül fel: sötétkék jelly alap és ezüst holo glitterek különféle méretben. A képek nem adják vissza tökéletesen azt a holografikus csilli-villit ami lezajlik a körmeimen, valami szemkápráztató!






Best Dressed | 2 réteg +fedőlakk
A Best Dressed-ről először azt gondoltam, hogy nagyon nőies és kifinomult lakk lesz, de felkenve már túl ünnepélyes szerintem, amolyan karácsonyfa dísz jellege van, ugyanis foil (metál) finish, ráadásul duokróm jellege van, a narancsos tónusoktól a vörösön át a pinkig változtatja a színét. Nehogy félreértsétek, csodaszép ez a lakk és egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, de hétköznapokra ez még nekem is sok. Lehet, hogy rövidebb körmökön nem lenne ennyire vad.






Rhythm and Blues | 2 réteg +fedőlakk
Ez a lakk is foil finish, de ezt már bármikor képes lennék magamra kenni. A metálos hatás miatt az egészen ezüstös kéktől a nagyon sötétkékig csillan a körmünk, imádom. Az egyik felem azt érzi, hogy ez egyértelműen téli lakk a jeges, hideg csillogásával, de a másik felemet ez egyáltalán nem érdekli, úgyhogy év bármely szakában hordani fogom :)






J'Adore My Mani | 2 réteg +fedőlakk
Ez a lakk is a tesztcsomagomban lapult, és bár én választottam ki, kicsit csalódtam benne. Nem a minőségében, hanem a színében. Azt hittem több duokrómosság lesz benne, de rajtam csak egy sima pink, glitteres lakk. Az alaplakk is színezett egyébként, így két rétegben tökéletes fedést érünk el. A glitterek pedig négyszög alakúak.





Továbbra is csak ajánlani tudom a márkát, bár nem olcsó, de szerintem megéri az árát, mert tényleg nagyon jó minőségűek mind a glitteres mind pedig a krém lakkjaik.
A Morgan Taylor lakkok elérhetőek: harmonyshop.hu, 3. kerület Eurocenter Nail Harmony, Pink Beauty Aréna Pláza Budapest, Pink Beauty Győri Árkád. A márka partnereit ITT találjátok meg.

Melyik tetszik a legjobban a négy lakk közül?

2 megjegyzés:

  1. Melyik tetszik, húha :D Az utolsó négyszögletes glitterekből áll? Wow...a jeges kék is nagyon tetszik, talán ez a kettő, ami annyira az én ízlésem, hogy kiadnám érte ezt az összeget....ha nem lenne ennyi lakkom, hajjaj. Nagyon bírom a gyűrűs fotókat!!

    VálaszTörlés
  2. Csodásak! Nekem most a második lakk jött be leginkább. :)

    VálaszTörlés