péntek, október 09, 2015

Urban Nail Art | Dance Raven Collection


Az Urban Nail Art-tól kaptam tesztelésre a Dance Raven kollekciójukat, ami hat csillivilli "diszkónadrágos" árnyalatból áll. A márka egyébként ausztrál, ITT érhető el a webshopjuk.
Összességében nagyon jó kis lakkok ezek, mindegyikből elég volt 2 (közepes-vastag) réteg, és meglepően gyorsan is száradtak. Fedőlakk mindegyikre kell, akár 2 réteg is, mert a glitterek szinte elnyelik az első réteget. Mindegyikben négyszög glitterek vannak, de olyan picik, hogy egészen a makró fotókig azt hittem, hogy sima nyolcszög glitterek :D


Disco Inferno | 2 réteg + fedőlakk
Az egyik kedvencem a kollekcióból. Fekete holo jelly alapban vannak a mindenféle színű holografikus négyszög glitterek. Ez (illetve a következő Crazy Limbo) holózik a legjobban.







Crazy Limbo | 2 réteg + fedőlakk
Gyakorlatilag a Disco Inferno "fehér" párja. Az alap átlátszó (holo), és ebben vannak az ugyanolyan mindenféle színű holo négyszög glitterek. Két vastagabb réteg elég is volt a teljes fedéshez, de egyébként fedőlakként is lehet használni bármilyen alap fölé.







Cancan Burlesque  | 2 réteg + fedőlakk
Rózsaszín holo jelly alap, ezüst holo és rózsaszín nem holo négyszög glitterek. A végeredmény nem annyira "pink", inkább rózsásnak mondanám, egészen megtetszett magamon.







Moonwalk  | 2 réteg + fedőlakk
Sötétlila lakk, lila holo jelly alappal, és lila holo négyszög glitterekkel. 







Boogie Night  | 2 réteg + fedőlakk
Kék holo jelly alapban ezüst holo és kék nem holo négyszög glitterek. A végeredményt középkéknek mondanám.







B-Boy Groove  | 2 réteg + fedőlakk
Középzöld, fűzöld színű lakk, a zöld holo jelly alapban ezüst holo és zöld nem holo négyszög glitterek vannak. 






Ezeken a social media-kon érhetitek el az Urban Nail Artot:


A webshopban egyébként pár másik márka bizonyos árnyalatai (Morgan Taylor, OPI, Essie,..) és pár nyomdázós kellék is megtalálható.


7 megjegyzés:

  1. Tegnap már ránéztem ezekre az instád alapján, és én azt láttam, hogy nem szállítanak Mo-ra... Ez az üzi vár checkoutnál: Sorry, "Boogie Night" - UNA "Dance Raven" collection - Regular (12ml) does not ship to Hungary.
    Legalább nem csábulok el:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megkérdeztem, és azt mondja Lou, az egyik tulaj, hogy ha rendelni szeretnél akkor írj neki emailt, és megbeszélhetitek a szállítást, illetve kedvezményt is tud adni. :)

      Törlés
  2. Húú, de szép a kék és a lila is! Egészen megszerettem a lila színt, tavaly még utáltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, változik az ember, engem is egyre jobban magukkal rántanak a rózsaszínek, de csak a hidegebb árnyalatok szerencsére.

      Törlés
  3. Igazán különlegesek ezek a lakkok :) Bár hiányolok egy sötétebb kék alapszínű lakkot, annak ellenére, hogy nem vagyok nagy kékes :)
    Legjobban a Disco Inferno és a Moonwalk tetszik. jha, és Csodálatosak a képeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szerintem is egész jó kollekció ez. A Disco Inferno tényleg nagyon jó, de én a Crazy Limbo-ért is nagyon odavagyok, most megint azt kentem fel, nail art készül rá hamarosan :) És köszönöm, örülök, hogy tetszenek a képek :))

      Törlés
  4. Hmm elég szép mindegyik :)

    VálaszTörlés