szerda, november 11, 2015

Colors by Llarowe | Winter 2015 kollekció


Ismét egy CbL kollekció, pedig még alig pihentük aki az őszi csodákat. A Fall 2015 után ez a 12 téli (vagy épp annyira nem is télies) lakk is nagyon erősre sikeredett, van itt minden mi körmünknek ingere, ember legyen a talpán aki szívfájdalom nélkül tud közülük válogatni.
Elöljáróban csak annyit, hogy a márkától már megszokott, kiváló minőséget kapunk, a lakkok többsége 2 réteges (kivéve a fehér, mert az 3), de olyan is akad ami hibátlanul fed 1 rétegben is. Egy kivételével mindegyik holografikus, de a képek nem adják vissza 100%-ban a holo hatást. Mindegyik lakkról készült azonban természetes fényben (ebben a jó szürkés borongósban :/) készült kép (a legutolsó képek lesznek azok), így azokon jobban látszik az alapszín, ami azért fontos, mert egyik-másik lakk alapszínét az intenzív holo teljesen "elszínezi".
A lakkokat 1-1 körmön 1,5-2 napig teszteltem is, hogy mennyire fognak, 1 réteg alaplakk került mindegyik alá, az eredményeket az egyes lakkoknál írom le.
A lakkokat november 23-án lehet előrendelni a llarowe.com honlapon, de szerintem a Nailland-nél is hamarosan megjelennek valamilyen formában.

A llarowe youtube csatornáján megtekinthető egy kis videó a képeimmel, amit ide be is teszek nektek, úgyhogy ha siettek akkor nézzétek meg ezt, de azért nem árt végigolvasni a bejegyzést is ;)


Képtelen lettem volna tetszési sorrendbe rakni a lakkokat, ezért jöjjenek ABC sorrendben (nagyon sok lett a kép, előre is bocsi):


Berries in the Snow | 1 réteg + fedőlakk
Egyik kedvencemmé vált ez a lakk. Pedig nem vagyok egy nagy nőcis/bordós lakk kedvelő, de ez valami annyira mély, mágikus, hogy IMÁDOM! Az alapszín egy mély, lilás bordó/burgundi, aztán ha fény éri...a szemem is kiüti olyan szépen holózik. Intenzív kék holója van, amitől csak még jobban tetszik, mert alapjáraton bármilyen szín hidegebb verzióját szeretem.
Egy rétegben hibátlanul, gond nélkül fed, a képeken is így látjátok (plusz fedőlakk).
Nekem nem fogta meg sem a körmöm sem pedig a bőröm lemosáskor.









Breathless | 2 réteg + fedőlakk
Mély vörös alapban vannak ezek az apró színváltó mikropelyhek/csillámok, amiknek sárga/piros/vörös/pink színük lehet fénytől függően.
Nekem nem fogta meg sem a körmöm sem pedig a bőröm lemosáskor.









Fairy Dust | 3 réteg + fedőlakk
Egy havas tájra emlékeztet a Fairy Dust, bár rajtam inkább szürkés volt mint fehér, ettől függetlenül nagyon szép, ha elkezd holózni (holo glitterek is vannak benne) akkor pedig egyenesen álom ez a lakk! Önmagában 3 réteges, de sötét alapon fedőlakként is beválhat 1 rétegben.










Hot Buttered Rum | 2 réteg + fedőlakk
Nagyon jól pigmentált meleg tónusú nude. Nekem olyan tengerparti homok színe van, nagyon szép. Ebben csak enyhének mondanám a holo hatást, ráadásul az is scatter holo (amit én egyébként jobban szeretek).








Ice Ice Baby | 2 réteg + fedőlakk
A neve miatt ahányszor rá pillantok mindig a Vanilla Ice ugyanezen című dalát kezdem el dúdolni, de talán ettől csak még jobban szeretem :D Világos égkék lakk lineár holoval. Van egy pici "jeges" beütése is. Nekem nem fogta meg sem a körmöm sem pedig a bőröm lemosáskor.









If You Dare | 2 réteg + fedőlakk
Élénk fukszia lineár holo, ahogyan a Berries in the Snow-nál, itt is a kék érvényesül nagyon a holoban illetve egy melegebb narancsos-vörös is, de a lakk alapszíne hideg tónusú. Tudjátok, nem vagyok egy nagy pink fan, de ez a lakk annyira jól néz ki! Az elsők között kentem fel.
Egy picit befogta a körmömet, illetve lemosáskor is csak óvatosan, ne maszatoljuk szét a bőrünkön, sok körömlakklemosót használjunk és akkor nem lesz gond!









Jewel of Denial | 2 réteg + fedőlakk
A llarowe honlapon kék tónusú smaragd zöldnek van írva, és valóban én is inkább zöldnek látom mint teal-nek. Világosabb is, mint a soron következő Peacock Parade, ami már valóban teal. Már egy rétegben is nagyon jól fed, de azért kettőt használtam.
A körmömet ugyan nem fogta be. de lemosáskor csak óvatosan!









Peacock Parade | 2 réteg + fedőlakk
Sötét, kék tónusú teal, nagyon szép szín, ráadásul elég erős lineár holoval rendelkezik. Egy vastagabb réteg is elég lehet, de én most kettőt kentem fel (gyakorlatilag feleslegesen).
A körmömet ez sem fogta be, de ezzel végképp óvatosan a lemosáskor, mert tényleg nagyon megfogja a bőrt :(









Plum Perfect | 2 réteg + fedőlakk
Élénk, hideg lila, enyhe fukszia tónussal. Ez is hihetetlenül tud holózni, szintén egy erős kékes lineár holója van. Szerintem egyáltalán nem télies, de attól még veszetten szép :)
Nem fogta be sem a körmöm, sem pedig a bőröm.









Santa Baby | 2 réteg + fedőlakk
A piros lakkok talán még annyira sem izgatnak mint a rózsaszínek, így a Santa Baby sem dobogtatta meg túlságosan a szívem. Semleges tónusú piros lineár holo, némi piros mikroglitterrel. amiről nem tudtam eldönteni, hogy holo glitter-e vagy sima fémes (inkább az utóbbi). Egyébként nagyon szép, karácsonyi piros, és gondolom sokaknak tetszeni fog, de engem nem hatott meg túlzottan :D Nagyon jól fed, 2 réteg bőven elég volt belőle!
Nem fogta be sem a körmöm sem pedig a bőröm, ráadásul a lemosása sem volt túl vészes, mert nincs dugig glitterrel.








'shroom With a View | 2 réteg + fedőlakk
Egy olyan fél éve egyre jobban tetszenek a barna lakkok, így ezt a kicsit szürkés/taupe-os középbarnát is a szívembe zártam. Amolyan "földes - earthy" színek vannak benne a scatter holo miatt (sárgás, világos barnás, taupe-os színekben tündököl a holo)). Az alapszínt inkább semlegesnek mondanám, se nem túl hideg, se nem túl meleg.










Tree of Lights | 2 réteg + fedőlakk
Először le sem esett, hogy ez a lakk nem másról, mint a karácsonyfáról lett elnevezve. Csak miután elolvastam a llarowe.com-on a színjellemzést (ami szerint ez karácsony zöld...de cuki *-* ) azután esett le a lakk neve...jó nagyot koppant :D
Egyébként tényleg olyan mint a karácsonyfa, és ez is inkább semleges tónusú zöld, elvileg scatter holo, de annyi holo glitter van benne (pici illetve kicsit nagyobb méretű), hogy ezt magamtól meg sem tudtam állapítani.
Nem fogta be sem a bőröm, sem pedig a körmöm, de lemosni nagyon nehéz a sok glitter miatt (de szerintem megéri szenvedni vele, mert baromi szép :) ).








Hát ezek lettek volna a Colors by Llarowe idei téli lakkjai, kinek melyik a kedvenc?
A téli kollekcióval egyidőben (nov. 23) 6 crelly lakk is érkezik, de nem tudom, hogy ezek a Nailland-nél is elérhetőek lesznek-e. Ezeknek a lakkoknak a fotózása még folyamatban van, de addig megérdeklődöm, hogy itthon is kaphatóak lesznek-e, bejegyzés mindenképp lesz róluk magyarul is.

Hogy tetszenek a lakkok? 

9 megjegyzés:

  1. Berries in the Snow és Breatless tuti! Esetleg a Peacock Parade, de róla azt gondolom, hogy az NCLA Teal The End és a CbL Lake of the Pines mellé szinte biztosan felesleges, úgyhogy egyelőre inkább csak a képekben gyönyörködök. ;)
    Szuper bejegyzés lett ismét, a képeid gyönyörűek, külön köszi a természetes fényben készült fotókért! :*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vártam ezt a bejegyzést :) Úgy indultam, hogy 5 lakk "kéne" a kollekcióból, aztán most maradt 1, mert én biztos nem fogok a lemosással szenvedni :D Úgyhogy ha veszek valamit innen, az a 'shroom With a View lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Jééézusom! Kb ez volt az első reakcióm. Hát az a zöld lakk! Imádom a smaragd színt, nekem a "karácsonyfa zöld" lakk az álom smaragd. Aztán ott van a másik zöld és a teal árnyalat is, ami nagyon-nagyon bejőn. Sőt, igazából az összes lakk baromira bejön, és csak ámulok és nézek és csorog a nyálam. Csodálkozok is magamon rendesen, mert nem szoktak nekem bejönni ezek túlholó lakkok (pl a FUN lakkok utolsó kollekciói nagyon nem találtak el), de ez a most bemutatott kollekció egy álom!
    Amúgy voltak ezek a holós megjegyzések, hogy linear meg hasonlók... én ezekkel nem nagyon vagyok képben. Esetleg lehet egy olyan bejegyzést kérni, amiben bemutatod őket? Egy ilyen holo-gyorstalpaló szerűséget? :)

    VálaszTörlés
  4. Szegény Santa Baby-t elég mostoha gyerekként kezelted... :) Nekem akkor is ő tetszik legjobban a kollekcióból. És persze a nude-holo csoda. Engem a kékek-zöldek-lilák-barnák nem hoznak lázba, de legalább nem veszünk rajta össze :D

    VálaszTörlés
  5. Berries in the Snow & Plum Perfect annyira szépek:'D

    VálaszTörlés
  6. Nekem pont a piros tetszik legjobban :) Szuper ez a videó, végre meg tudtam nézni itthon! Nagyon jól sikerült kollekció!!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek a képeid és nagy köszi a lemosási infókért! Nálam fontos szempont, hogy ne legyen a bőröm nyakig színes egy lakklemosás után és ehhez ne kelljen vegyvédelmi öltözék. :D
    Nálam a shroom With a wiev és a Hot Buttered Rum a két kedvenc, amin magam is meglepődtem.

    VálaszTörlés
  8. Óhhh, hát ezek csodásak! :O

    VálaszTörlés