hétfő, november 30, 2015

Cupcake Polish | Holiday Magic kollekció


Egy újabb ünnepi kollekciót mutatok meg ma nektek, mégpedig a Cupcake Polish-tól. A hat lakkból álló kollekció December elsején lesz elérhető (8PM CST) a márka honlapján. Amikor megérkeztek a lakkok eléggé meglepődtem, mert nekem ezek a színek egyáltalán nem ünnepiek, de még téliesek sem, konkrétan tavaszi hangulata van mindegyiknek.


A márkától megszokottan holografikus színeket kapunk, mindegyik erős lineáris holóval rendelkezik, de van még mindegyikben ezüst holo mikroglitter is, az extra szikrázásért.
Mind a hat lakkot nagyon egyszerű volt felkenni, 2 réteget használtam mindegyikből, plusz egy réteg fedőlakkot. Gyorsan száradtak, szépen terültek, szóval a minőségre nincs panasz.
Lássuk akkor őket egyesével.


A Jingle egy meleg tónusú lime zöld lakk, az egyik kedvenc színem a kollekcióból. Kevés fény (és kevés holo hatás) mellett nem túl tolakodó a színe, nem annyira harsány, de ha napfény vagy lámpafény éri akkor nagyon rázendít. Ez egyébként az összes lakkra igaz, az alapszínük nem túl élénk, sőt még egy picit jeges is, de a holójuk nagyon erős.





A Noel a másik nagy kedvencem, ez is zöld, de elég nehéz körülírni a színét. Talán smaragdzöldnek mondanám, hideg tónusú.






A Joy a kollekció kékje, és igazság szerint ez és a smaragd Noel még el is mennek ünnepi színeknek. Van benne egy kik lilaság, így inkább búzavirág kéknek mondanám. 





Egy lila lakkot is kapunk, a Peace személyében. Kék alaptónusa van, illetve egy picit szürkés, jeges jellegű.






A Cheer természetes fényben enyhén mályva jellegű, a pink és a lila között van a színe. Ezt az árnyalatot is nagyon megszerettem.





A Merry hideg tónusú, enyhén piszkos rózsaszín, de a holojának meleg fénye van. A kollekció kék-lila-pink színeiről lesz összehasonlító kép a bejegyzés alján, ott jobban látszik a színek közötti különbség.





Balról jobbra: Joy, Peace, Cheer, Merry

Attól függetlenül, hogy a kollekció nem éppen a klasszikus ünnepi vonalat követi a színek önmagukban nagyon szépek, a minőségük kiváló, úgyhogy bátran ajánlom mindegyiket.

Tehát December 1-én lesznek elérhetőek a cupcakepolish.com honlapon, ha ez első 24 órában egészben megrendelitek a kollekciót, akkor $6 kedvezményben részesültök (tehát $78 helyett $72-t kell fizetni), egyébként a lakkok $13-ba kerülnek. A nemzetközi stockist lista ITT található, remélhetőleg hamarosan ott is elérhetőek lesznek a lakkok.

Cupcake Polish social media:


Mit szóltok a kollekcióhoz?

9 megjegyzés:

  1. Jajj de szépek! Az utolsó kép *-* nem akarsz egy gradientet csinálni velük ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, nekem is rögtön a gardient jutott az eszembe, csak elfogyott a liquid latex-em, anélkül pedig nem vállalkozom a feladatra :D

      Törlés
  2. Számomra ezek az árnyalatok inkább tavasziak/húsvétiak, mint karácsonyiak.:D Igazából ez lenne az utolsó, amire gondolnék velük kapcsolatban.:D

    VálaszTörlés
  3. Imádom a CC lakkokat, imádom ezt a textúrát, az utánozhatatlan csillogást, de most ezek a színek nem fogtak meg. Nagyon vártam a márka karácsonyi kollekcióját, picit csalódót vagyok. Sebaj, majd a következő kollekcióban biztosan találok nekem tetsző színt. :)

    VálaszTörlés
  4. A Joy nagyon szép! Szuper, hogy egymás mellett is láthatjuk őket :)

    VálaszTörlés
  5. A Peace nagyon tetszik.
    Amúgy az lehet, hogy a monitorom hibája, de a Noel teljesen (egy nagyon szép) türkiznek tűnik, távolról sem smaragdos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, csak én látom türkiznek...

      Törlés
    2. Elég nehéz fotózni a Noelt, ráadásul a holo teljesen eltolja a színeket, de a valóságban (szerintem) teljesen zöld. Hideg tónusú, de zöld. De lehet, hogy csak az én szememmel van a baj, mert Edina is türkiznek írta (és egyébként holóval tényleg inkább olyasmi), de az alapszíne jeges pasztell zöld :)

      Törlés
  6. nekem is tavasziasak a színek, ennek ellenére tetszenek. :)

    VálaszTörlés