csütörtök, december 03, 2015

FUN Lacquer | Coral Reef


Amikor megláttam ezt a lakkot tudtam, hogy nekem ezt *muszáj* megvennem. A 2nd Anniversary kollekció részeként limitált darab, de szerencsére a kollekció többi darabja nem nagyon keltette fel az érdeklődésemet (na jó, az Exquisite még azért nagyon tetszik). Ez viszont annál inkább, maga az ötlet (holo glitter + pehely), illetve a színkombináció (a rendkívül találó névvel) teljesen elvette az eszem.
Tényleg olyan mint egy korallsziget az óceán mélyén, nagyon jól el lett találva ez a zöldeskék/teal/aqua holo glitter és a pelyhek zöld/sárga/narancs/piros játéka. Ami még nagyon különlegessé teszi szerintem, az a pelyhek mérete. Ilyen hatalmas pelyheket én még sehol sem láttam, imádom!


Az ilyen lakkokat fedőlakknak, de akár felépítve önmagukban is lehet használni. Felépíteni én szivaccsal szoktam, nem játszadozok az ecsettel történő felkenéssel. Szivaccsal sokkal egyszerűbb felütögetni, nem lesz olyan vastag sem mint 3-4 lakkréteg és gyorsabb is az egész procedúra.
Először önmagában, felépítve mutatom meg a lakkot, majd fedőlakként, fekete alapon.  


Kell rá legalább 2 réteg fedőlakk ha önmagában használjuk, mert a glitterek miatt egyenetlen lesz a felülete. A glitterek elég sötétek ahhoz, hogy a pelyhek is látszódjanak, de azért egy sötét alappal sokkal intenzívebb a pelyhek színe.


Önmagában használva tényleg olyan mint a tenger mélyén lévő korallzátony, de azért be kell vallanom, hogy nekem fedőlakként egy picit jobban tetszik :)





Fekete alapot használtam, a Coral Reef pedig egy rétegben került a körmeimre, szerintem ennyi mennyiség bőven elég is, jó sok glittert és pelyhet vesz fel az ecset. Alapnak kéket vagy zöldet (vagy akár lilát is) használhattok, de én csak a nagyon mély, sötét színeket ajánlom, mert a pelyheknek muszáj valami sötét alap, hogy érvényesülni tudjanak. Így fedőlakként használva egy vastagabb réteg színtelen fedőlakk elég.


Jajj imádom ezt a lakkot, erre semmi mintát nem tudnék felfesteni, mert nem tudnék szebbet készíteni rá, felesleges elfedni bármivel is. Amit még megjegyeznék gyorsan, hogy sajnos a glitterek eresztik a színüket. Mármint nem a körmön, hanem amikor megérkezett a lakk, akkor az eredetileg színtelen alap enyhén zöldes árnyalatú volt. Ez különösen nem zavar, mert úgyis sötét alapra kenem és így nincs jelentősége, de azért nem árt majd figyelgetni, nehogy fél év múlva az összes szín leoldódjon a glitterekről :S






Mit szóltok ehhez a lakkhoz? 

5 megjegyzés:

  1. Az első képek egyáltalán nem hoztak lázba, aztán megláttam a körmeiden. Mesés! Nekem önmagában sokkal jobban tetszik, mint fekete alappal, de tény é való, úgy is gyönyörű. Azt hiszem, ez az első olyan FUN lakk, ami tényleg tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan el kell használni, mielőtt lemegy a szín a glitterekről :) Varázslatos lakk!

    VálaszTörlés
  3. Mindkét verzióban csodás! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép, nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés