vasárnap, december 20, 2015

I Need Inspiration! #120 *Christmas Edition*


A  mai inspirációs bejegyzés csak körmös lenne (ahogyan minden 10. ilyen bejegyzés az) de mivel nagyon akarnék pár karácsonyi képet is mutatni, ezért úgy döntöttem, hogy 10 ünnepi körmöt, és 10 egyéb karácsonyi képet fogok ma megmutatni :)


Már mutattam hasonló nail artot, de itt tovább lett "bonyolítva" a dolgot egy pöttyökből kirakott fenyőfával.

Kiskedvenceinket se hagyjuk ki a karácsonyi hangulatból :D Nagyon élvezi, látszik a szemén :DD

Crazy catlady-knek :)

Aranyos DIY karácsonyfadísz <3

<3

Objektív formájú bögre fotósoknak :D
Ebayen megtalálható, ráadásul nem is drága (pl. ITT).

*-*

Nyamm!

Aranyos negative space manikűr.

Karácsonyi giccs. Imádom :D

Nagyon szép karácsonyi manikűr készíthető ám díszítés nélkül is! Akár a szarvasos mintát is le lehet cserélni mondjuk egy arany metál lakkra, így a színek, illetve a krém-glitter-metál textúrák már önmagukban is izgalmasak.

Nem mondom, hogy ez legyen a karácsonyi smink, de milyen jól néz már ki!

Nagyon tetszik ez a geometrikus, minimalista megoldás.

Na ilyet viszont simán be lehet vállalni karácsonyi sminknek. Gyönyörű ez a bronz tusvonal <3

*-*

Karácsonykor a várások is sokkal hangulatosabbak.

:)))

Hát igen. Jó lenne már végre egy fehér karácsony :S
(Minden hólapátolásokkal együtt!)

Ezt a képet még tavaly karácsonykor mentettem le. Nagyon tetszik a homoklakkra nyomdázás, bár még sohasem próbáltam.

Remélem tetszett ez a 20 karácsonyi kép.
Túlságosan még nem bonyolódok bele a karácsonyi jókívánságokba, mert jövőhéten még legalább egyszer jövök egy nail artos (és lehet egy swatchos) poszttal is, de azért előre is
boldog karácsonyt mindenkinek :)

6 megjegyzés:

  1. Boldog karácsonyt neked is! :) Az első mani és a kivilágított lépcső szuper :)

    VálaszTörlés
  2. A macskán akkorát nevettem :D Neked is körömlakkokban gazdag boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  3. Neked is boldog karácsonyt Lexa! :)
    Utolsó mani abszolút kedvenc! A homoklakkra nyomdázás pedig nagyon mutatós, én is szeretem elkövetni. :))

    VálaszTörlés
  4. Neked is boldog karácsonyt Lexa! :)
    Utolsó mani abszolút kedvenc! A homoklakkra nyomdázás pedig nagyon mutatós, én is szeretem elkövetni. :))

    VálaszTörlés
  5. Uramisten micsoda szépségek! Az a komplett festmény a hölgy szemhéján elképesztő, de az a bronzos tusvonal is levett a lábamról. Manikűrök közül most a homoklakkos tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés