szerda, december 09, 2015

ILNP | Ski Lodge, Time in a Bottle, Ferris Wheel, Lucky One


Remélem nem bánjátok az ILNP áradatot a blogon, de nem tudtam várni az újonnan érkezett Winter/Holiday kollekciós lakkokkal, annyira szépségesek. Az ILNP márka a kedvenceim közé nőtte ki magát, már csak akkor tudnám őket jobban szeretni ha olcsóbbak lennének :D Úgy érzem, hogy ez a márka mer a leginkábban belekóstolni a különböző finishekbe, textúrákba, de mindezt úgy teszi, hogy egyáltalán nem esik túlzásba, a végeredmény minden esetben mesterien kifinomult.
A téli szezonban két kollekciót is kaptunk, a Winter és a Holiday kollekciót. Szokás szerint csak ámultam és bámultam az első képek megjelenésekor, de most talán egy picit könnyebben tudtam választani, mint pl. az őszi kollekció esetében. Most négy lakkra futotta, de nagyon tetszik még pl. a Limelight, a Juliette (mert csak kellene a Cirque Halcyon mellé :D), de újabban a Cozy Mittens és az XO is gondolkodóba ejt. Egyenlőre viszont lássuk ezt a négy szépséget.
Az ecsetes makró képek természetes fényben készültek, a swatchoknál pedig külön jelzem ezt.


A Ski Lodge nagyon sötét, sötétebb mint amilyennek gondoltam. Az alapszíne enyhén piszkos mohazöld, de mivel kell belőle a 3 réteg (elég jelly-s az alap), ezért nagyon sötétté épül fel a szín. A scatter holo pelyhecskéken kívül arany mikropelyhek is vannak benne, amikkel én nem is voltam tisztában amikor megrendeltem, de ettől csak még jobban szeretem :D Erőteljesen holózik, már egy kevés fény is elég a játékhoz (pl. a legutolsó természetes fényes képen is látszik a holoból).
Sajnos jelenleg elfogyott a Naillandnél.





Ezen a képen nagyon jól látszik az üvegben megcsillanó arany pehely tömeg.




Természetes fényben készült kép.


Erről a lakkról rögtön tudtam, hogy kell, mert a.)kék és b.)az oly szuperül kitalált Ultra Metallics finish-sel rendelkezik. Ráadásul ezek az igazán színes változatok nekem sokkal jobban tetszenek, mint az eddigi pelyhes/holós verziók. Színezett jelly alapban úszkálnak az ezüst pelyhek és a holo csillámok. Így napsütésben holo effektet kapunk (hál'Istennek sokkal kevesebbet mint az eddigi ilyen finishű árnyalatoknál), árnyékban pedig az ezüst metálossága kerül előtérbe.
Két réteg elég, nem szárad érdesre, de azért nem árt a fedőlakk.


Egy ici-pici zöld tónust is mintha felfedeznék a lakkban, de ezt csak bizonyos fényviszonyok között látom, ráadásul az is megeshet, hogy csak beképzelem :DD
Nagyon egyszerű lemosni egyébként, épphogy csak egy kicsivel jobban kell dörzsölnünk, mintha sima krém lakkot mosnánk le.
Sajnos már elfogyott a Naillandnél.









A pelyhes lakkok megszállottja vagyok - valószínűleg ezt már tudjátok. Szerettem volna egy mindenszínűt is, eddig a Kaleidoscope volt kinézve, de előrendelni nem rendeltem elő anno, aztán meg egyszer le is csúsztam róla, így amikor láttam, hogy a Holiday kollekcióban is lesz egy ilyesmi, most nem teketóriáztam.
(Erről a lakkról az összes kép természetes fényben készült.)


Igazából nem tudom, hogy mennyire hasonlít a Kaleidoscope-ra, de mindenszínűnek tényleg mindenszínű. Bár azért a zöld és a pinkes-korallos színek érvényesülnek a legjobban. A márka eddigi UCC pelyhes lakkjaival nagyon meg voltam elégedve fedés szempontjából, mert pont annyi pelyhet tudtam felvinni egy kényelmes réteggel amennyit szerettem volna, de a Ferris Wheel-ben érezhetően kevesebb a pehely. Vastagabb réteget kellett használnom a képeken látható fedéshez, és volt ahol kétszer is merítenem kellett az üvegből. 


Fedőlakként nagyon tetszik, most az Avon Tender nude lakkján láthatjátok, de gyakorlatilag bármire rá lehet kenni.




Szokás szerint elkezdtem felszivacsozni, de nem nagyon tetszett amit láttam, ezért csak egy átmenetet készítettem (a'la Sveta), de valahogy nem az igazi. Azt hiszem ezt a lakkot csak fedőlakként fogom használni.



Sokat gondolkodtam, hogy ezt vagy a Limelight-ot vegyem-e meg, végül így télire inkább ezt a sötétebb zöldet táraztam be, tavaszra/nyárra pedig majd jöhet a szemkiverős Limelight :D (legalábbis remélem, hogy szemkiverős lesz). Ismét a színezett jelly alap + ezüst pelyhek + holo a recept, imádom! A színét hol melegebbnek hol hidegebbnek látom, úgyhogy erről most nem tudok biztosat nyilatkozni. Nem túl sötét egyébként, középzöldnek mondanám. A holóra itt is az vonatkozik, hogy kevesebb mint az eddigi ilyen finishű lakkok, aminek én csak örülök, mert a pelyheket jobban élvezem :D Két réteg + fedőlakk.








Majd valamilyen teljesen abnormális tavaszi időpontban biztos vásárolok még a kollekcióból (Limelight tuti, meg a Cozy Mittens is, de amúgy az XO meg az Empire is nagyon esélyes, meg akkor a Juliette...ááááh mikor nyerek már a lottón?! :D), úgyhogy lesz még ennek folytatása. Én már amúgy most izgulok, hogy milyen lesz a tavaszi kollekció, remélem még sok színt kapunk ebből a pelyhes/holo finishből (mondjuk egy aqua-t vagy egy szép pasztell levendulát).

Van kedvencetek a téli kollekciókból?
E közül a négy lakk közül tetszik valamelyik?


5 megjegyzés:

  1. Ezek nem az én színeim, egyik túl sötét, másik túl pelyhes meg fényes, egyik sem tetszik. Hát küldhetne neked az ILNP kollekciókat, régóta gondolkodtam a Paper Route megvételném, aztán megláttam nálad és egynapi gondolkodás után megrendeltem :) Nagyon szépek a fotók, minden lakk jól áll.

    VálaszTörlés
  2. A zöld és a nude a pelyhekkel annyira szép! *.*

    VálaszTörlés
  3. Én tegnap este felkentem az XO-t, és hát valami botrányosan szép :) Most rövidek a körmeim, és így 1 rétegben is csodásan fedett, alig bírok betelni vele, úgyhogy nagyon ajánlom megvételre :)
    Viszont a posztod miatt meg elkezdtem sóvárogni a Time in a bottle után.

    VálaszTörlés
  4. Én ezektől a színes metálosoktól féltem, pont a szemkiverős holo miatt, de így hogy nem vészes vetek rá egy pillantást, mindjuk a lilára. A színes pelyhes nagyon tetszik de megvan a kaleidoscope szóval ezt nem vettem meg. Nekem most ezekből 3 lakk fért bele, a ski lodge, a showtime és a cozy mittens, imádom mindet. Na jó meg megkaparintottam a rég áhított pretty little liart is :) jjajj annyia szépek!

    VálaszTörlés
  5. Hűha, ezek közül a Ski Lodge tetszik legjobban, de a többit is elfogadnám. Egyedül a Ferris Wheelről nem tudom eldönteni, hogy bejön-e vagy sem. Egy rétegben tényleg nagyon jó, de felszivacsozva valamiért - bocsi, de - a lemezes haltáp jutott eszembe róla (wtf brain?). :D

    VálaszTörlés