hétfő, március 21, 2016

Margarétás

ENGLISH version

Mindig is tetszettek a margarétás körmök, bár nem sokat készítettem még ezidáig. A CbL tavaszi crelly swatcholás közben ez a lilás szín maradt rajtam utoljára, így szerettem volna rá valami nail artot. Eszembe is jutottak a kis margaréták, szerintem nagyon jól illenek ehhez az alapszínhez.
Akril festékkel készült minden, először nem akartam feketével körvonalazni, végül a megszokás hatalma győzött. A szirmokon van egy kis árnyékolás, elvileg gy pici sárga és kék is, de a fényképezés során ezek a színek valahogy teljesen eltűntek :D


Nagyon tetszik a végeredmény, élőben még mutatósabb volt. Most, hogy már jobban érzem a tavaszt, szinte csak virágmintákban tudok gondolkodni, de majd azért próbálom változatossá tenni az elkövetkező pár hetet. Utána meg majd a trópusi láz fog hatalmába keríteni, úgyhogy tiszta unalom ez a két évszak :DD




3 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül gyönyörűek, amint megláttam a mintát vagy egy percig tovább se tudtam tekerni :) Nagyon jó.:)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű :) és én alig várom, mert imádom a virág- és a trópusi mintás manikat is, úgyhogy jöhetnek dögivel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!! Nekem tetszik a fekete körvonal!

    VálaszTörlés