hétfő, április 11, 2016

Pahlish | Patisserie de Pahish collection + April duo

ENGLISH version

A Pahlish indie márkát már régóta követem Instagramon, és most abban a szerencsében lehet részem, hogy tesztelhetek is nekik. A macaron-ok és marshmallow-k ihlette Patisserie de Pahlish kollekció és az áprilisi 'The Delicate Sound of Thunder' duo kerül ma terítékre.
A lakkok 15ml-esek, és 5-free-k. Az üveg kerek, az ecset pedig lapított, de nem túlságosan széles, szóval számomra tökéletes.

A Patisserie de Pahlis kollekcióban 5 krém lakk található, amiket macaron-ok ihlettek, illetve van még 2 csodaszép pelyhes fedőlakk is, ezeket pedig mályvacukrok ihlették.
A krém lakkokról elmondható, hogy az 5-ből 4 szerintem inkább crelly mint krém, a pelyhes fedőlakkok pedig tényleg csak fedőlakkok, ezeket nem nagyon lehet felépíteni teljes fedésre.
Na lássuk őket egyesével!


A Pistache az egyik kedvencem. Nekem ez inkább pasztell olíva szín, mint pisztácia. Van benne egy pici piszkosság, ez egyébként az összes krém lakkra elmondható a kollekcióból. Amolyan borongós tavaszi pasztellek ezek, nekem nagyon tetszenek így. És akkor vissza ehhez a színhez...
Kellett belőle a 3 vékony réteg. Közepesen fényesre szárad(nak), úgyhogy fedőlakk már csak ezért sem árt.



A Menthe Glaciale egy enyhén piszkos türkizes szín, a Pahlish gleccser kéknek jellemzi :)
Szintén 3 vékony réteges, de akár 1 vékony és 1 vastagabb is beválhat.



Másik nagy kedvencem (és nem mellesleg jó ideje keresem ezt a színt körömlakkban) a Griotte Amande, ami egy pasztelles marsala szín. Nem túl vöröses, nem túl barnás, nem túl telt, imádom!
Ráadásul ennek tényleg krém a finishe, 2 könnyű réteg elég volt.



A Cassis Violette tökéletes taupe szín, tehát szürkés-barnás-lila. 
1 vékony és 1 vastag réteget használtam.



A Petale de Rose halvány orchidea szín. Nagyon tetszenek az orchidea pinkek, így ez sem kivétel, de sajnos ennek van a leggyengébb fedése, szinte már jelly-s, 3 normál réteg kellett belőle.

 

A Guimauve a la Framboise egy csodaszép fedőlakk réz pelyhekkel, lila-pink-narancs-vörös UCC pelyhekkel és pink-lila irizáló mikropelyhekkel. Nekem ő nagyon őszi, de ennek ellenére ugyanúgy tudok lelkesedni érte most is. Ahogy fent említettem, ezt csak nagyon-nagyon-nagyon sok rétegben tudnánk felépíteni teljes fedéshez, ez tényleg csak fedőlakknak jó. 1 vastagabb réteget vittem fel a Griotte Amande-ra. Könnyű lemosni, az UCC pelyheket feloldja a lakklemosó.



A másik csodaszép pelyhes topper a Guimauve a la Violette. Ebben ezüst pelyhek, pink-lila-kék UCC pelyhek és pink-lila irizáló mikropelyhek vannak. A gyűrűs és kis ujjamon 1 réteg, a többin 2 réteg van.



April Duo: The Delicate Sound of Thunder

Az áprilisi duót csak egyben lehet megvásárolni ($18), egy "krém" (inkább crelly) és egy pelyhes fedőlakk párosából áll.


A Cried for the Moon egy szürkés kék pasztell árnyalat.
3 réteg + fedőlakk.



 A Crazy Diamond inkább sötétebb színeken érvényesülne szerintem, de ha már duó, akkor a Cried for the Moon-ra kentem fel. Ezüst és szürke pelyhek, illetve kékes irizáló pelyhek vannak benne. 
1 réteget használtam.


A lakkok pár napja launch-oltak, úgyhogy már elérhetőek a Pahlish webshopjában. Nemzetközileg is szállítanak, a szállítási költséget a PayPal-re átirányítva látjátok majd (még mielőtt bejelentkeznétek PayPal-re, bal oldalon ki tudjátok választani az országot), és a PayPal-en megadott címre postáznak. Gyorsan megnéztem, 1-3 lakkra $11 szállítási költséget írt ki.

Pahlish social media:


Mit szóltok a lakkokhoz?

4 megjegyzés:

  1. Sosem hallottam a márkáról, persze ez nem jelent semmit, ezeregy márka van, amit nem ismerek. Sőt, amit ismerek, azokból is nehéz eldönteni, mit NE vegyek meg :) A taupe és az orchideaszín a kedvencem, sőt szerintem a duó szürkéskék vizes színe is különleges.

    VálaszTörlés
  2. A legjobban az arany rezes pelyhes topper tetszik, gyönyörűen mutathat fehéren <3 Na jó, meg a többi színen is:D

    VálaszTörlés
  3. Külön-külön egyik sem az én világom, de a marsala + rezes fedőlakk kombonáció nagyon tetszik egyben. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezek valami eszméletlenül gyönyörű színek! Van Taupe körömlakkom a Rimmeltől és imádom is, de ez százszorosan felülmúlja...<3

    VálaszTörlés