hétfő, május 23, 2016

Colors by Llarowe | Summer 2016

ENGLISH version

Lassan már tényleg itt a nyár, a Colors by Llarowe új, nyári kollekciója pedig még közelebb visz minket a jó időhöz. Bevallom egy kicsit másra számítottam, kevés az igazán vidám, élénk árnyalat a 12 szín között, na nem mintha kötelező lenne neont hordani egész nyáron, sőt!
Jó pár színért egyszerűen oda vagyok, mások viszont egyáltalán nem hatnak meg, na lássuk nektek hogyan fognak tetszeni.

Ja és elöljáróban még annyi, hogy mindegyik lakkot leteszteltem (1 napig, alaplakkal és a nélkül), de egyik sem fogta be a körmöm/bőröm, juhúúú :)


AHOY MATEY!
Egyik kedvencem ez a fotózhatatlan zöld jelly arany-pink mikropelyhekkel. Annak ellenére a kedvencem, hogy a képeken 4, azaz négy rétegben látjátok. Na az a helyzet ezzel a lakkal, hogy ugye jelly az alapja. Sok pehely van benne, ezért bizonyos fényviszonyban már 2-3 réteg is tökéletesen elég lenne, fednek a pelyhek, viszont a pelyhek egyik fényviszonyban ott vannak, a másikban pedig nem látszanak, és akkor csúnyán átlátszik a köröm szabadszéle, mert ilyenkor a jellynek nem elég a fedése. Engem mondjuk túlzottan ez nem zavar, de azért jó ha tudjátok, hogy ez ilyen.
A színről még annyit, hogy nagyon nehéz fotózni, nem is 100%-osan színhűek a képek, de azért próbáltam állítgatni a tónusokon. Élénk, hideg zöld, de amolyan mű zöld, ilyen a természetben nem fordul elő. Aki teheti nézze meg személyesen, mert eddig én még nem láttam róla színhű képet.
Kicsit engem a görögdinnyére emlékeztet a zöld-rózsaszín párosa, ezért nekem nagyon nyári, szerintem nail art is lesz vele hamarosan, nekem nagyon tetszik.



RENDERED SPEECHLESS
 Ez a lakk is nagyon tetszik. Világos, kékes pasztell menta, arany-pink irizáló pelyhekkel. A PP Tiffanyhoz tudnám hasonlítni az árnyalatát, de ez még világosabb, "tejesebb-fehérebb" és talán egy picit kékebb. Nagyon jól mutatnak benne a (főleg pink) minipelyhek, amik egyébként élőben sokkal jobban látszanak.
 3 normál rétegben fedett, de óvatosan kell vele bánni, hajlamos a csíkozódásra, ezért nem szabad túl sokáig simogatni, 3-4 laza ecsetvonás és akkor viszonylag csíkmentesre ki lehet hozni, plusz a fedőlakk optikailag úgyis javít rajta. Megjegyezném, hogy rövidebb körmökön azért nem lesz ilyen problémás szerintem.



POOL PARTAY!
Megint egy hatalmas nagy kedvenc következik, a tökéletes medence szín 💙 És akkor a színjellemzést ennyivel le is tudnám :)
 Szórtan lineáris, viszonylag erős holoja van, 3 réteg azért kell neki, mert egy picit jelly-sebb az alapja, de ezért a színért én bármeddig elkenegetném!



BAM!
 A CbL "persian green"-nek nevezi, nem tudom annak mi a magyar megfelelője, de ha google képkeresőben rákerestek, akkor tényleg olyan színeket dob ki mint ez a lakk. Én magamtól hideg tónusú zöldnek írnám le, aqua árnyalattal. Erős lineáris holoja van, de ennek is kicsit jelly-s a formulája, így 3 réteget kentem fel.



PRISSY LITTLE THANG!
Na ez az egyik szín, ami nem hat meg, vagyis féli igen, mert napfényben csodálatos, szemkiverős lineáris holoja van. Maga a szín rózsás-pink, egy pici levendulás izzással. Akik szeretik a rózsaszínt azoknak biztos tetszeni fog, ráadásul szuper, 2 réteges a formulája.



SHINY HAPPY PEOPLE
Újabb kedvenc következik, hihetetlen szép ez a lakk. Búzavirág kék szórt holo alap, arany-pink mikropelyhekkel. Jajj annyira nagyon széééép! A kis pelyhek élénken csillannak meg, minden fényviszonyban jól láthatóak.
Lakkozási technikától függően 2-3 réteg fog kelleni.



SUMMER LOVIN'
Középrózsaszín (olyan, mint a már jól megérett málna) holo jelly alap irizáló mikroglitterekkel. Hát, nekem semmi extra, erről a lakkról nem tudok túl sok mindent írni :D
Mivel jelly-s az alapja, ezért 3 réteg kellett, de a glitterek nem teszik túl érdessé, így 1 réteg fedőlakk elég lesz.



ANNIE GET YOUR GUN
Jujj és mégegy csodálatosan szép, folyton változó csodalakk. Nagyon nem nyári, de baromira nem érdekel :D Nagyon nehéz körbeírni, mert tényleg annyira sok szín érvényesül benne. Szürkés-acélkék alap szórt holoval, és levendulás-lilás shimmerrel. De ezeken kívül még ezernyi színben pompázik, ahhh...nagyon tetszik!
Nagyon jól pigmentált, 2 könnyed réteget használtam.



FIRE DOWN BELOW
 A lakk ami tetszene, csak baromira nem áll jól :S
Az alapja nude, de enyhén szürkés.zöldes árnyalattal (legalábbis rajtam ilyennek látom), szórt holo és arany-pink mikropelyhek vannak benne, amik ráadásul tökéletesen jól látszanak is, nem nyomja el a crelly alap. Sajnos a bőrszínemmel nagyon nem illik össze, talán ha barnulnék egy kicsit vagy nem is tudom. Egész jól fed (sokkal jobban és csíkmentesebben mint a menta Rendered Speechless), 2-3 réteg fog kelleni lakkozási szokásoktól és körömhossztól függően.



LISA'S REVENGE
 Ez az utolsó három lakk gyakorlatilag csak színében különbözik, mindhárom jelly, ezüst shimmerrel.
A Lisa's Revenge közepesen sötét királykék. A képeken 3 réteget használtam, de egy ici-picit még így is átlátszott a körömvégem (de nem annyira mint a képeken, itt az erős fények rátettek egy lapáttal). Az állaga egy picit sűrűbb mint a többi lakknak a kollekcióban, én mondjuk pont ezt szeretem, de azért gondoltam megemlítem.



STARS AT NIGHT
Nagyon sötét lila jelly, ezüst shimmerrel. A lényeget már az előzőnél leírtam, úgyhogy itt csak emlékeztetőül: 3 réteg (kicsi szabadszél átlátszik), picit sűrűbb, de kezelhető állag.



FIRE TO THE RAIN
 Pink tónusú mély piros jelly, ezüst shimerrel. És akkor itt is ugyanez: 3 réteg (kicsi szabadszél átlátszik), picit sűrűbb, de kezelhető állag.


Hát ez lenne a CbL idei nyári kollekciója, mit szóltok hozzá?
Már kaphatóak a Naillandnél, a llarowe.com-on pedig Május 26-án lesz az előrendelés, de gondolom ez minket nem nagyon érint, itt van nekünk a Nailland (vagy a többi stockist, mint mondjuk a Hypnotic Polish).

A nyári szériába még egy 4 darabos minikollekció is tartozik, azokról majd délután hozom a bejegyzést!

Addig írjátok le melyik a kedvencetek ezek közül, tervezitek-e megvenni valamelyiket?


Colors by Llarowe social media:
Instagram  |   Facebook  |   Twitter  |   Pinterest  |   Youtube

4 megjegyzés:

  1. Szép a menta, nekem az tetszik legjobban, de még mindig ott tartok, hogy ez drágább a PP-nél is, szóval nagyon drága, pláne szállítással, 10ezerért meg azért nem rendelek havonta. Jó lenne a közelben egy Nailland, akkor nem haboznék, 1-1 beleférne a költségvetésbe. Azért nem semmi, ennyi lakkot befotózni.

    VálaszTörlés
  2. A Fire Down Below szerintem olyan mint a len. A kérdés az, hogy vajon kinek áll jól, mert amúgy tényleg érdekes színe van. Furcsa ez a sok sötétebb lakk.

    VálaszTörlés
  3. jajj a Rendered Speechless és a Pool partay! valami álomszépek. *-*

    VálaszTörlés
  4. Hát, tényleg nem túl nyárias némelyik szín, de basszus kit érdekel, ha ilyen szépek?! :D
    Az utolsó kivételével mind nagyon tetszik, bármelyiket elfogadnám! :) Még mindig nem szánok ennyi pénzt egy körömlakkra, de hátha felbukkan majd pár hónap múlva 1-2 alig használt darab kedvezményesebb áron. :) ;)

    VálaszTörlés