kedd, május 24, 2016

Illyrian Polish | Color4Nails store exclusives: Dove Jam, Peacock Sauce

ENGLISH version

Mára két Illyrian Polish lakkot hoztam, mindkettő a Color4Nails webshop store exclusive lakkja. A márka nagy kedvencem, különleges színskála és finish jellemzi őket, és most sem kellett csalódnom.



DOVE JAM
Enyhén meleg tónusú szürke alap, közepes erősségű lineáris holoval, ici-pici ezüst holo glitterekkel és pink-levendula irizáló pelyhekkel.
Nagyon tetszik, a szürke az egyik kedvenc "színem", az irizáló pelyhek remekül mutatnak benne (és élőben persze sokkal jobban látszanak).
Inkább folyós a lakk állaga, ezért 3 vékony réteget használtam (de rövidebb körmön szerintem 2 rétegből is kihozható) + fedőlakk.



 PEACOCK SAUCE
Kékes teal, viszonylag sötét alap szórt holoval, aranyló-olíva shimmerrel és rezes-vörös pelyhekkel.
Igazi "edgy" hatása van ennek a lakknak, nagyon tetszik!
Ebből is 3 vékony réteget használtam, hogy szépen felépüljön az alapszín és a mélység (+ fedőlakk).


Nekem mindkét lakk iszonyúan tetszik, bár eléggé elfogult vagyok az Illyrian lakkokkal szemben :D A legjobb hír viszont, hogy már a Color4Nails-nél is kaphatóak, nem csak a Harlow&Co.-nál, és azért kis darabszámban a Color4Nails-től éri meg jobban rendelni a szállítási költség miatt.

Jelenleg mindkét lakk kapható a color4nails.com-on, a menüsorban található 'Color4Nails Exclusives' menü alatt viszont nem találtam meg őket, de a keresőbe beírva (vagy a többi Illyrian Polish lakkok között) ott van mindkettő, $13-ba kerül darabjuk.

Color4Nails social media:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése