csütörtök, május 19, 2016

NCLA x Color4Nails | Lolanthe

ENGLISH version

Ma az NCLA és a Color4Nails webshop kollaborációs lakkját, a Lolanthe-t fogom bemutatni. A lakkot az ibolya virág ihlette, a Lolanthe név pedig az ibolya görög megfelelője.
A képek többsége napsütésben készült, ekkor természetesen sokkal élettel telibb, színesebb a lakk a lineáris holonak köszönhetően, ami ráadásul egészen intenzív is. Árnyékban (ilyen kép is lesz) már teltebb, sötétebb a színe. Nekem nagyon tetszik, árnyékban inkább vampy és sejtelmes, napfényben pedig a (főleg magenta és kék) holo igazán vidámmá teszi.


NCLA holot még nem próbáltam, egy lakkom van tőlük, de az is shimmer, így nem tudom a többi NCLA holohoz hasonlítani. Az biztos, hogy könnyű volt felkenni, az állaga se nem túl folyós se nem túl sűrű, 2 réteget használtam, végül fedőlakkot is kentem rá. Sajnos nem volt még alkalmam több napig hordani, ezért nem tudom, hogy esetleg befogja-e a körmöket, bár nem hiszem, hogy ettől tartani kellene, mert lemosáskor a bőrömet sem fogta be.


Akik szeretik a lilát, azoknak ez az árnyalat igen jó választás lesz.

A lakk Május 22-én debütál majd, és kizárólag a color4nails.com-on lesz kapható.


1 megjegyzés: