csütörtök, augusztus 18, 2016

Illyrian Polish | Talisman, Gold Lion

ENGLISH version

Ma két Illyrian Polish lakkot mutatok meg, amiket pár hete vásároltam a Color4Nails-től. Közben az egyik (Gold Lion) sajnos elfogyott, megkérdeztem a Color4Nails-t de nagy valószínűséggel nem is fogják restock-olni, de mivel már készen voltak a képek nem akartam, hogy kárba vesszenek, úgyhogy ma azért csak megmutatom azt is.
Az Illyrian Polish folyamatosan elvarázsol a lakkjaival, így volt ez a két mai lakkal is, és amíg ezen a "furi"(már akinek)/misztikus/éteri vonalon mozog a márka, addig így is fog maradni a helyzet :)


TALISMAN
A lakk alapja áttetsző szürkés jelly, ami tele van shimmerrel, aminek a fő színe zöld, de bizonyos fényviszonyokban már-már vöröses vagy éppen aranyló barnába vált át.
Szuper a formulája, 2 réteget használtam (+ fedőlakk). Nem teljesen csíkmentes, a képeken látható mértékben látszanak az ecsetvonások (nem vészes egyébként).



GOLD LION
Sajnos kár róla beszélnem, mert nemzetközi szállítással nem hiszem, hogy valaha is elérhető lesz (amerikaiaknak talán még van esélyük, mert a márka gyakran visszahoz színeket az epekedő lakkmániásokra hallgatva, csak éppen USA-n kívülre nem szállítanak :( ), azonban mégis megteszem, már csak a márka iránti tiszteletből is.
Sötétebb (ici-picit kék tónusú) szürke alap narancsos-rezes mikro-mikro glitterekkel vagy csillámmal, nem tudtam eldönteni melyik lehet, de lényegtelen, mert így is, úgy is gyönyörű a végeredmény. Nem is értem hogyan lehet ennyire élénk benne a csillám, mert a lakk maga nagyon jól pigmentált, egyáltalán nem jelly-s, mégsem fedi el a csillámok fényét és színét.
2 könnyed réteg + fedőlakk.


A Talisman tehát még elérhető a Color4Nails-en, akit esetleg érdekel. Tudomásom szerint Illyrian lakkok egyedül itt, illetve a Harlow&Co-nál kaphatóak nemzetközi szállítással, de a Harlow-hoz nagyon ritkán érkezik szállítmány.

Tetszenek nektek az ilyen nem mindennapi lakkok?


1 megjegyzés:

  1. A zöld nagyon szép. Ezekkel úgy vagyok, hogy blogon szuper, de az életben nem tudom, felkenném-e őket, nagyon különlegesek, de mindig azon kapom magam, hogy hétköznapra az egyszerűeket szoktam választani. (Mert ugye, munka.) A zöld ettől függetlenül nagyon tetszik, az zöld színt imádom, a barnát is, egyben varázslatos.

    VálaszTörlés