hétfő, augusztus 22, 2016

KBShimmer | Color4Nails exclusives

ENGLISH version

A KBShimmer egy ideje már a Color4Nails webshopban is elérhető, ma a márka által a webshopnak készített exkluzív lakkjait fogom megmutatni.
Úgy tűnik az idei év a shimmer/minipehely éve, szinte minden lakkmárkánál találhatunk ilyen lakkokat, és ez a két árnyalat sem kivétel. Persze én ennek csak örülök, mert nagyon szeretem (főleg a rendes, nagyon apróra őrölt) shimmert.


BERRIED IN THE SAND
Bogyós alaptónusú pink lineáris holo kék-lila mikropelyhekkel. A képeken mutatottnál sokkal erősebb a holója, de sajnos napfény hiányában csak ennyit tudtam kihozni belőle.
A márkától elvárt módon szuper a minősége, két réteget használtam (+ fedőlakk).



WHAT THE SHELL
Greige (szürkés bézs) lakk, ami fényviszonytól függően hol egy picit melegebb hol hidegebb tónusú. Rózsaszín mikropehely és nagyon apró ezüst holo glitter van benne.
A minősége ennek is hibátlan, 2 réteg + fedőlakk, egyáltalán nem szárad érdesre.


A KBShimmerrel nem nagyon lehet mellélőni, nagyon figyelnek a formulára, úgyhogy gondolkodni való csak a színek/finisheknél van, nekem személy szerint a What The Shell tetszik jobban :)
Mindkét lakk elérhető a Color4Nails honlapján, $10-ért!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése