szerda, december 21, 2016

Femme Fatale Cosmetics | Nailland exclusives

Read it in ENGLISH                                                                                                                                 PR sample

A mai bejegyzés különösen kedves a számomra, ugyanis segítő kezet nyújthattam a lakkok kitalálásában  ^^
Egy ideje már elérhető a Nailland kínálatában az ausztrál Femme Fatale Cosmetics márka, ami az egyik kedvenc körömlakk márkám amióta megvettem tőlük az első üvegcse csodát, a Mirror, Mirror On The Wall...-t.

 A Nailland pedig felkért, hogy a kizárólag náluk kapható 'store exclusive' lakkokat én találjam ki :) Gondolhatjátok mekkora volt az öröm!
Annyi korlátozó tényező volt, hogy csak az alapszínt/színkombinációt illetve a finish-t írhattam le, így kreatív teret engedve Sophie-nak, a Femme Fatale kreátorának.
Persze ilyenkor ötlet ötletet ér, nagyon nehéz leszűkíteni, hogy mit kellene megalkotni úgy, hogy az ne csak nekem tetsszen, hanem lehetőleg minél több lakkbolondnak, így azt gondoltam ki, hogy legyen egy "szolidabb" nude (pelyhekkel és holoval)  és valami az örök kedvenc teal árnyalatban (shimmerrel és holo glittrekkel).

Elöljáróban csak annyit, hogy Sophie megint fantasztikusat alkotott, imádom mindkét lakkot!


IVORY MOON
Az alapja egy világos ivory szín enyhén hideg tónussal, ezüst fém pelyhekkel, ici-pici ezüst holo glitterekkel/csillámokkal.
A legtöbb körömre elég lesz a 2 normál réteg - a képeken is így látjátok (meglepően jó formulája van ilyen világos színhez képest), de ha nem, akkor 3 vékony rétegnél biztosan nem kell több. Nem szárad túl érdesre, 1 vastag réteg fedőlakk elég rá.



SALTY WAVES
Igazi sellős/tengerparti lakk közepesen sötét, de viszonylag élénk teal alapszínnel. Ezüst holo glitterek és erős arany shimmer van benne. I-M-Á-D-O-M!
Ebből a 3 vékony réteget ajánlanám, hogy szépen felépüljön az alapszín, bár rövid körmön 2 rétegből is kihozható szerintem. Erre azért már kellhet a 2 réteg fedőlakk, mert sok benne a glitter, bár most éppen 1 vastag réteg fedőlakkal hordom, de azért fotózáshoz kell a 2 réteg.


Hát szóval most nagyon boldog vagyok, mindkét lakk nagyon tetszik, és remélem ti is szeretni fogjátok őket.
Mindkét árnyalat elérhető a Naillandnél, darabjuk 3.590 Ft.


8 megjegyzés:

  1. Nagy gratula a saját lakkokhoz!! A világos gyönyörűszép!!

    VálaszTörlés
  2. Júj! Gratulálok Lexa! Én is imádom ezeket a lakkokat és nagyon örülök, hogy már nálunk is lehet kapni! A te swatchaid alapján vettem meg már kettőt is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Örülök, hogy tetszik a márka, tény, hogy nagyon különleges lakkokat gyártanak, a többségük kicsit amolyan imádod vagy utálod kategória, úgyhogy szuper, hogy találtál köztük olyat ami tetszik :)

      Törlés
  3. Gyönyörű lett mindkettő, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörűek, gratula Lexa! :) Mennyire könnyű őket lemosni? :) Az Ivory Moon különösen megdobogtatta a szívemet. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Az Ivory Moon-t könnyebb lemosni, bár abban is vannak mikroglitterek, de a Salty Waves-hez mindenképpen az alufóliás megoldást javasolnám, mert abban tényleg nagyon sok a glitter.

      Törlés