péntek, december 02, 2016

F.U.N. Lacquer | Christmas 2016

Read it in ENGLISH                                                                                                                                 PR sample

Nem, még most sem fogytam ki a téli/karácsonyi kollekciókból :D A F.U.N. Lacquer idén egy finishében igencsak változatos és izgalmas kollekciót talált ki. Holnap válnak megvásárolhatóvá, úgyhogy éppen időben meg tudom nektek mutatni őket.



SNOW IN THE RAINBOW NIGHT
Átlátszó alapban millió fekete holo glitter és kevesebb mennyiségű ezüst fém pehely. Az összkép azonban koránt sem fekete, inkább sötétszürke. 3 vékony rétegben kentem fel, de akár fel is lehet szivacsozni. Fedőlakk kell rá bőségesen, minimum 2 réteg. 



RED-NOSED REINDEER
Erősen pink tónusú piros holografikus lakk apró ezüst holo nanoglitterekkel, amiknek csodás levendulás szikrázása van.
2 rétegben fed.



CHANDELIER
A csapból is a rosegold és a réz folyik, aminek örülök is meg nem is. Egy részük pont illik a bőrszínemhez, a másik meg nagyon nem :D De legalább azt nem mondhatjuk, hogy nincs választék.
Ez a lakk is a rezes vonalon akarna mozogni, bár maga a jelly alap szerintem erősen barackos jellegű. Ezüst holo glitterek és ezüst fém pelyhek vannak benne, de sajnos eléggé gyenge a fedése. A képeken 3 rétegben látjátok, de szívem szerint rákentem volna még egy negyediket is :/



BLUE CHRISTMAS
Nagyon kék kobalt kék :) Egyszerű holo lakk, semmi egyéb nincs benne. Nem full lineár holo, hanem enyhén szórt. A képeken persze a holoból semmi sem látszik, a gépem egyszerűen nem tud kék lakkokat fotózni :D
Egy picit jelly-s a formulája, de 2 rétegben mégis fedett.



JINGLE BELLS
Átlátszó alapban sárgás-zöldből pirosba váltó apró négyszög glitterek. Fedőlakként vagy önmagában használható. Én a képeken felszivacsoztam, mert nem akartam a minimum 3-4 réteggel húzni az időt.
Erre is sok fedőlakk kell ha önmagában használjuk.



NORTHERN LIGHTS
Átlátszó alapban sárgás-zöldből türkizbe, tealbe, majd kékbe shiftelő négyszög miniglitterek.
Ezt is ugyanúgy használhatjuk fedőlakként vagy önmagában. Az első pár képen felszivacsozva, az utolsó kettőn pedig 1 rétegben a Blue Christmas fölé kenve láthatjátok.


Feketére is felkentem 1-1 rétegben a két shiftelő lakkot, de meglepetésemre nem sok különbség volt köztük :O


A lakkok holnap jelennek meg a F.U.N. Lacquer honlapján (11PM SGT) illetve a stockistoknál, köztük a Naillanddel.

Mit szóltok ezekhez a lakkokhoz?

1 megjegyzés:

  1. Nem érzem most annyira különlegesnek ezeket a lakkokat, talán az első és a Jingle Bells kapta meg legjobban a szememet.
    A Norhern Lights is szép, de nekem nem annyira téli hangulatú. Jobban el tudnám képzelni nyárra. :)

    VálaszTörlés