péntek, február 10, 2017

ILNP | vegyes swatchok

Read it in ENGLISH                                                            

Nagyon rég jutott időm saját vásárlást befotózni, illetve amikor hordom őket mindig befotózom, csak aztán sohasem jutok el a képszerkesztésig/ bejegyzés írásig, de végre volt egy kis időm, ezért elővettem az ILNP vegyes mappámat és előkészítettem 6 random árnyalatot a mai bejegyzéshez.
Van itt minden egészen a 2015-ös őszi kollekciótól megkezdve, úgyhogy jó ideje gyűjtögetem már őket (mármint a lakkokat, a swatchok azért nem olyan régiek).



ALEXANDER
Nehezen megfogható szín, fényviszonytól függően hol barnásabb hol olívásabb árnyalatot mutat, de mindenképpen egy szürkés, semleges színről van szó. Jelly alap holo pelyhekkel, így kellett belőle a 3 vékony réteg a teljes fedéshez.



CHOCOLATE SLATE
Barnás-burgundis alap lilás tónusokkal, holo csillámmal, barnás-vöröses shimmerrel, apró arany pelyhecskékkel. Nagyon különleges barna, akár még azoknak is tetszhet akik alapból nem szeretik a barna körömlakkokat.
2 rétegben használtam.



DREAM GIRL
Igen, igen, rózsaszín...de mivel hideg, orchideás árnyalat, ezért tetszik, no meg az a csodás holo effekt teljesen eltereli a figyelmem :D
Ennek is jellis az alapja, így nekem 3 réteg kellett.



THE BOULEVARD
Szürkéskék alap "óarany" shimmerrel és apró arany shimmer pelyhekkel. Nagyon tetszik! A 2016 Summer Shimmers kollekcióba tartozik, ami híresen (hírhedten?) gyenge fedésű, úgyhogy kellett belőle is a 3 réteg.



MONA LISA
Enyhén hideg tónusú középbarna holo, holo pelyhekkel.
Rövid körmön akár 2 réteg is elég lehet, nekem kellett belőle a 3.



STORYTELLING
Lila jelly alap holo pelyhekkel, arany shimmer pelyhekkel és pink shimmerrel.
A jelly alap miatt kellett a 3 réteg, de akár egy lila krém alapon 1 rétegben is működhet.


Az ILNP-re sosem tudnék haragudni, hiába a legtöbb lakkjuk csak 3 rétegben fed rajtam. Már korábban is említettem, hogy azt szeretem bennük a legjobban, hogy nem esnek át a ló túloldalára (na nem mintha azokat a lakkokat nem szeretném :D ), úgy képesek érdekesek és izgalmasak maradni, hogy közben teljesen hordhatóak is egyben. 

Ha jól emlékszem, mindegyiket a Naillandtől vásároltam.

Szeretitek a márkát? Melyik a kedvenc ILNP lakkotok?

1 megjegyzés: