vasárnap, február 05, 2017

Masura | körömlakkok + nail art

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Masura-tól tesztelésre választott lakkok második fele következik ma, mágneses lakkok nélkül, de szerintem így is nagyon izgalmasan. Hogy még érdekesebb legyen a dolog, a bejegyzés végén egy nail art is vár titeket :)


1091 - TEA LEAF
Elég nehéz megfogni ezt a színt, mert bizonyos fényviszonyban teljesen zöldnek látom, máskor meg érezhetően van benne egy adag teal is, fotózni is nehéz, szóval csak annyi biztos, hogy nagyon szép :D Meg voltam róla győződve, hogy ez egy krém lakk, de ha nagyon közelről nézzük, akkor látni lehet benne a leghalványabb ezüstös shimmert ami csak létezhet.
Két vastagabb rétegben használtam.



1026 - YOU KNOW WHERE YOU FIND ME
Fémes lakkokból nekem sosem elég, úgyhogy ez is nagyon tetszik. Alapjáraton nagyon halvány kékes alapszíne van, de bizonyos fényviszonyban akár szimpla ezüstnek is látszhat. Meglepő módon csak 3 (vékony) rétegben fedett rajtam. A fedőlakk egy picit tompít a fémességen.



1076 - PAISLEY
Lilás szürke alap, holo pelyhekkel és holo csillámmal. Ez a lakk nagyon fény és környezet függő, akár teljesen szürkének is mutathatja magát. Amikor kibontottam a csomagot és a kezemben forgattam ezt a lakkot rögtön beugrott, hogy ú nekem két szürke holom is van, miért is kértem ezt amikor kb. ugyanolyan színe van mint a pp Winternek, de aztán amikor egymás mellé tettem a kettőt meglepődtem, hogy baromira elüt a kettő. Szóval ennyire becsapós lehet. Ha nincs mellette valami tényleg szürke, akkor simán szürkének látszik...
2 vastagabb vagy 3 vékony rétegben fed.

A Cirque After Party (középső ujj) és a piCture pOlish Winter mellett.


1045 - COSMIC LAVENDER
Nagyon nagyon nagyon halvány violet (hideg, lilás rózsaszín) alap holo pelyhekkel és holo csillámmal. A levendula elnevezés kicsit csalóka a névben, mert ez kevésbé lilás árnyalat, inkább több benne a rózsaszín, de mindenképpen egy hidegebb színről van szó. Ez fed a leggyengébben a mai 5 lakk közül, 3 vastagabb réteget használtam.



1053 - CITY OF OZ
Élénk, meleg tónusú fűzöld jelly alap holo pelyhekkel és lilából kékbe váltó irizáló mikropelyhekkel.
3 réteg kellett belőle.





A Tea Leaf-re készítettem nail artot, először a fémes You Know Where To Find Me-val berácsoztam, majd akril festékkel festettem rá bordós-mályvás virágokat. És hát nagyon tetszik <3



Masura lakkok egyre több helyről elérhetőek szerte a világban, a teljes stockist lista ITT található.

Próbáltátok már a Masura nem mágneses lakkjait?

2 megjegyzés:

  1. Szuper nail art! A lilásszürke a kedvencem. Nekem a fekete holo van meg, Black Swan, ami inkább szürke.

    VálaszTörlés
  2. A mail art nagyon szép lett!! (-: Nekem van egy nem mágneses lakkom a márkától, ilyen halványzöldes holó, szerintem az is szép! Az itt bemutatottak közül a Tea Leaf és a Paisley nagyon tetszik!

    VálaszTörlés