szombat, április 22, 2017

Delush Polish | No Vacancy trió

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Delush Polish új mini kollekcióját a Bates Motel című sorozat inspirálta. A sorozatot én is ismerem, nézem (még nem értem a végére), ahogyan a cult horror Psycho (mind könyv, mind pedig film változatban) is nagy kedvencem. Szóval nagyon vártam már, hogy milyenek lesznek a színek, ebben a trióban különösen jó ötlet volt egy thermal lakk kigondolása (ez a Delush legelső thermálja egyébként).



FULL PSYCHO
Szürkés-mályvás, gyengén pigmentált alap, holo pelyhekkel és zöld-arany-narancs-vörös-pink shimmerrel. Jól tömve van a shimmerrel, úgyhogy akár 2 közepes réteg is elég lehet, de én most 3 vékony réteget használtam.



MOTHER KNOWS BEST
 Középkék alap zöld shimmerrel. Nem a legegyedibb elgondolás, de én szeretem a kéket is, a shimmert is, úgyhogy nem tudok túl komolyan belekötni :D
2 rétegben fed és csak egy ici-picit csíkozódik.



TWO OF A KIND
Hideg állapotában egy piszkos sötétkék, melegben pedig barackos. Vörös-réz pelyhekkel és pink shimmer pelyhekkel van tele.
Aplikációtól/körömhossztól függően 2-3 rétegben fed.


Összességében nekem nagyon tetszik ez a trió, az pedig különösen, hogy van hozzá egy adag érzelmi kötődés is. A kollekció már elérhető a Delush Polish honlapján, kedvezményes áron szettként is megvásárolható.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése