kedd, június 06, 2017

NCLA | Summer

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Már csak két lakk maradt amit még nem swatcholtam be az NCLA által küldött csomagból, úgyhogy lássuk ma őket, persze nail art kíséretében :)



SEA SHELL DRESS
Nagyon halvány seafoam (zöldes) gyöngyházfény finishű lakk. Apró ezüst csillámok is vannak benne, így az összhatás tényleg nagyon kagylós. A pearl finish hátulütője a csíkozódás, a képeken jól látszik, hogy ez a lakk is nagyon csíkos. 3 rétegben fedett rajtam.


A névből és a finishből inspirálódva egy kagylós manikűrt készítettem merész 3D gyöngyökkel és egy kis szabadkezes pingálással. Mondanom sem kell, hogy nem hordtam ezt a manikűrt :D



ENDLESS SUMMER
Nehezen tudtam fotózni ezt a színt, élőben egy picit "rózsásabb", melegebb árnyalat.
3 vékony rétegben fed.


Az utóbbi idők egyik kedvenc mintáját készítettem el rá, az inspirációt hozzá Instagramon találtam (ITT). Fekete és fehér akril festékkel dolgoztam.



Végül még összehoztam egy minimal pálmás manikűrt is, ami nem lett a kedvencem, hiába, elszoktam már a rendes körömlakkal való festegetéstől :D Ehhez a manikűrhöz készítettem egy negative space-t a Pink Lemonade-del, majd a leveleket az Avocado Bravado, Fairykale Ending és a These Grades Are Just A Jumping Off Point-tal festettem meg.

NCLA lakkok a hivatalos webshopból, vagy a stockistoktól rendelhető: a holografikus lakkok pl. a Nailmail-nél is megvásárolhatóak. Stockist még: Harlow &Co., Pshiiit Boutique, Color4Nails, Mei Mei's Signatures.


4 megjegyzés:

  1. a bálnás valami eszméletlen jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. A nail artok fantasztikusak (megint), nekem a pálmás a kedvenc! :)) A lakkok nem lennének rosszak, de az áruk nálam is a vicc kategória. :/
    Mondjuk amúgy se nagyon hordok pasztellt, szóval ez után a kollekció után nem fog sírni a tárcám. De tényleg el tudják adni ezeket a kollekciókat ezek a márkák? Ennyiért? Annyira hihetetlennek tűnik, tudva, hogy a tizedannyiba kerülő márkák ezeknél jobb fedésű pasztell lakkokkal állnak elő! Pl. az Essence kockaüveges pasztellek, Moyra krémek, Kiko krémek szinte egytől egyig kétréteges, szépen terülő lakkok, semmivel nem tudnak kevesebbet, sőt! Másik üvegben vannak, nincs hype meg különleges design, cserébe bazi jó az ár/érték arányuk. Gyorsszárító fedő meg úgyis kell mindre, mert ma már szerintem senki nem hajlandó órákat várni a száradásra. A tartósság pedig attól függ, mit csinál az ember szabad kézzel? Illetve akiről a sima pattog, arról az indie is pattogni fog, mert ez jobbára a köröm állapotán és minőségén múlik, nem nagyon függ össze az árral. Sőt sokszor az olcsóbb még akár tartósabb is lehet.
    Tényleg, ha különböző márkák krém lakkjait áttöltögetnénk noname egyenüvegekbe és csinálnánk velük egy vaktesztet, nagyon kíváncsi vagyok, mi lenne az eredménye? Van egy olyan érzésem, hogy nem feltétlenül a legdrágábbakra mondanák azt, hogy a legjobb minőségű. ;)) Nálam mondjuk a Cirque a kivétel, tőlük vannak krémjeim, amik abszolút megérték, mert annyira jó a minősége és a formula (plusz a közelmúltig a design és minden annyira egyben volt a márkánál, hogy nagyon! - sajnos, ez a múlt, de örülök, hogy még akkor betáraztam belőlük, mert az új design-tól a sírógörcs kerülget, eddig semmit nem vettem tőlük azóta).

    VálaszTörlés
  3. Ismét csodásak a nail artok! Főleg az utolsó az én ízlésem, bár mind nagyon profi, a rózsaszín különösen.

    VálaszTörlés
  4. AZ utolsó manikűr nagyon tetszik.

    VálaszTörlés