szerda, június 28, 2017

piCture pOlish | Tasha, Cozy, Clouds

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A piCture pOlish új kollaborációs lakkjai közül elküldött hármat tesztelésre, ma őket mutatom meg.
 


TASHA
Végre egy kutyás lakk!!!! :))) Sokszor érzem azt, hogy a crazycatlady kifejezés nagyon is jelen van az NPA világban, viszont mintha a kutyusok kiszorultak volna belőle... egészen idáig.
Sonia @badgirlnails nevéhez fűződik a lakk.

Nagyon halvány, pasztell levendula lila alap, holo pelyhek és kék-lila-pink shimmer pelyhek találhatóak benne. 2-3 rétegben fed, én 1 normál és 1 vastagabb rétegben használtam.



COZY
A lakk alkotója Lyuda @borsch_nails 

Enyhén piszkos chartreuse (zöldes sárga). Bőrszíntől, fényviszonytól függően lehet zöldesebb vagy sárgásabb, rajtam inkább a sárga felé tolódik.
2-3 rétegben fed. 



CLOUDS
 A lakk alkotója Olga @son_nail 

Nagyon világos babakék lakk holo pelyhekkel, melyekből viszonylag keveset tartalmaz.
Őszintén megvallva a formulájával nem voltam megelégedve, rajtam még 3 rétegben sem fedett 100%-osan, pedig nagyon kellemes színe lenne.


Az új árnyalatok már elérhetőek a piCture pOlish honlapján, vagy a stockistoknál!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése