kedd, október 31, 2017

Colors by Llarowe | Winter 2017

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Colors by Llarowe egy igencsak ütős kollekciót dobott piacra idén télen, a színek ámulatba ejtőek és a minőségre sem volt panaszom.


PLUM READY FOR SUMMER
Mély bogyós-orchideának mondanám, se nem lila se nem pink. Bársonyosan, belülről izzik a holoja, nagyon szép!
2 szuperkönnyed réteget használtam, nagyon jól fed.



PARADE OF LIGHTS
Sötétkék az alapja (nagyon enyhe teal tónussal), arany-zöld shimmer van benne (az üvegben sokkal lime-osabb mint a körmökön, mert az alap elég jól fed, így a lime árnyalatot egy mélyebb zöldre színezi). Holo pelyhek is vannak benne, amik szintén az alapnak köszönhetően kéken pislákolnak.
2 könnyed réteg, ez is nagyon jól fed.



LAYER CAKE
Az egyetlen csalódás ez a lakk volt. Fedőlakként van hirdetve, és tényleg az is, de én mostanában annyira nem tudok mit kezdeni ezekkel a fedőlakkokkal, hogy kicsit egykedvűen álltam a dologhoz.
Nagyon halvány lila alapja van, arany-vörös-pink shimmer, zöld-arany-vörös irizáló pelyhek és halvány arany pelyhek vannak benne.
Önmagában nekem 4 réteg mellett sem fedett. Egy picit én folyósnak találtam az állagát, így a pelyhek elég hamar lecsúsztak az ecsetről, elég vastag rétegben kellett kennem ahhoz, hogy elegendő pelyhet juttassak a körmömre.
A képeken önmagában (4 réteg), fekete alapon, a CbL Figgy Pudding-on, a Topaz Fire-ön és végül egy kék jelly-vel rétegezve látjátok.



TOPAZ FIRE
Nagyon sötét kékeslila (blurple), vagy ahogy én hívom: "midnight purple". Ennek is egyfajta bársonyos holoja van, de közel sem annyira belülről izzó mint a Plum Ready For Summer-nek. Élőben az üvegben jól látható pink shimmer is megcsillan, de a körmökön ez egyáltalán nem látszik, túl jól pigmentált ahhoz.
1-2 rétegben fed.



MEAN MR. GRINCH
Nagyon sötét mocsár zöld alap, bronz-vörös shimmer és holo pelyhek. Ez a lakk egy csoda!
2 könnyed rétegben fed.



FIGGY PUDDING
Bogyós pinkes-lilás valami, de hú de nagyon szép! A holo pelyhek kékes fénnyel csillannak meg benne.
2 rétegben fed.


Hosszabb távon (2-3 nap) még csak a két zöldet használtam, mindkettő egy ici-picit befogta a körmeimet, de nem használtam alaplakkot. Szerintem a Plum Ready-nél és a Topaz Fire-nél is lehet számítani elszíneződésre, mert nagyon pigmentáltak.

Én a topper kivételével mindegyik lakkal meg vagyok elégedve, de persze a két zöld lett a kedvencem :)))

A lakkok már elérhetőek a stockistoknál (mint pl. Nailland vagy Hypnotic Polish), a hivatalos honlapon pedig holnaptól válnak előrendelhetővé.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése