vasárnap, november 12, 2017

Live.Love.Polish | The Classics kollekció

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Live.Love.Polish webshop saját körömlakkmárkával rukkolt elő, valószínűleg ezt már sokan tudjátok. Megkaptam én is tesztelésre az összes új terméket, és végre be is tudom őket mutatni a blogon. A The Classics kollekció 11 krém finish lakkból, és egy irizáló glitter topperből áll. Emellett egy gyorsszárító fedőlakk, egy erősítő alaplakk, egy barázdakitöltő alaplakk és egy matt fedőlakk, illetve egy üveg körömreszelő is helyet kapott az új line-ban.
Előre lelövöm a poént: nagyon jól sikerültek!


LDB
1 rétegben fedő fekete.

LINEN
1-2 rétegben fedő fehér.


CASHMERE
Enyhén barackos tónusú nude.
1-2 rétegben fed.

CHAI LATTE
Olívás-sárgás tónusú bézs.
2 rétegben fed.


COBBLESTONE
Vörös alaptónusú halvány barna.
2 réteg.

COLD BREW
 Nagyon sötét csokibarna.
2 vékony réteg.


BROWNSTONE
Vörös tónusú sötétbarna.
2 réteg.


MONROE
Klasszikus piros.
 2 réteg.

WINE BAR
 Nagyon sötét bogyós lila.
2 réteg.


CHELSEA PIERS
Nagyon nagyon halvány kék.
1-2 rétegben fed.

TRIBECA
Kobaltkék
2 vékony réteg.


SPARKS WILL FLY
Sárga-zöld-kék irizáló glitter fedőlakk.
1 rétegben használtam a fekete LBD-n és a Wine Bar-on.



CRYSTAL NAIL FILE
Vegyesen használok hagyományos és üveg körömreszelőket. Az tény, hogy az üveggel gyorsabban lehet haladni, és elvileg kevésbé roncsolják a körmöt. De egyébként passz, nem tudok egyik fajta mellett sem érvelni, én megoldom mindegyikkel a körömreszelést.

QUICK DRY TOP COAT
Gyorsszárító fedőlakk. Nagyon megszerettem, mert valóban gyorsan szárad. Eddig a Seche Vite-t használtam, aminek az egyetlen hátránya, hogy száradás közben összehúzza a lakkozás széleit. A LLP fedőlakkja van olyan jó, mint a Seche Vite, ráadásul nem húzza össze az alatta lévő lakkot. 

VELVET MATTE TOP COAT
Fent láthattatok két képet ezzel a fedőlakkal. Szépen mattít, ráadásul nem szárad gyorsan, így nem alakul ki egyenetlen felület, és nem kell vele kapkodni sem.

STRENGHTENING BASE COAT
Az egyetlen, amit nem igazán tudtam tesztelni, mert 6 körmömön műköröm van, a többi meg alapból olyan mint a beton, úgyhogy erről a lakkról tényleg nem tudok mit mondani. Alaplakk mondjuk sosem árt, ráadásul ennek enyhén kékes a színe, így optikailag javíthat az esetleges sárgás elszíneződéseken.

NOURISHING RIDGE FILLER
Említettem, hogy műkörmöm van, amit magamnak építek. A tetejüket egy durvább reszelővel szoktam reszelni (amivel gyorsabban haladok), így egész szép kis barázdákat szántok a zselébe, ami engem nem zavar, a lakkozás végére úgysem látszik belőlük semmi (ráadásul a lakk is jobban tapad rájuk), és most kapóra is jönnek, mert legalább demonstrálni tudom a barázdakitöltő alaplakk tudását.
Az első képen alaplakk nélkül látjátok 1 rétegben a Brownstone-t, a 2. képen pedig 1 réteg alaplakkal. Jól látszik, hogy mennyit javított a köröm felületén. Persze ilyen barázdák az életben nem alakulnak ki senkinek a természetes körmén, úgyhogy biztosan merem állítani, ez az alaplakk simán elbír egy normális barázdált körömmel.


Én nagyon meg vagyok elégedve mindennel, a LLP igazán kitett magáért, és elsőosztályú termékeket dobott piacra. A kedvenceim ezek: Chelsea Piers, Cashmere, Wine Bar.
Az ecset sajnos nem lapított, de legalább az otromba szögletes kupak levehető, és egy normális kerekített kupakkal lehet lakkozni. 10ml lakk lapul minden üvegben, amit egy picit kevesellek.
A lakkok mindegyike $13-ba kerül, a reszelő pedig $10-be.

Jelenleg nem mindegyik árnyalat kapható a Live.Love.Polish-on, de restock úgyis lesz belőlük, javaslok egy hírlevél feliratkozást, hogy rögtön értesüljetek róla.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése